• bastamamman1

BIM MARS 2018

Äl + 5 idag och känner för första ggn lite molvärk. Hade väldigt dåligt humör igår och cravings. Det är allt än så länge :)

• bastamamman1
    Qwalite skrev 2018-02-27 11:13:21 följande:

Jag har bim 5/3. Har tempat och min kurva är hittills exakt likadan som den var när jag var gravid senast.

Har inga symptom öht förutom att jah drömmer varje natt att jag är gravid - att min mage växer, jag får värkar, ska föda osv ????

verkar vanligt att man drömmer att man är gravid när man är det. Du är det säkert!
  • bastamamman1
    Asale skrev 2018-02-27 12:54:58 följande:

Bastamamman1: jag drömde att min man sa till mig att han inte älskade mig någon mera. Och jag sa " jag är ju gravid mdd ditt barn! här ska du gå och göra mig gravid och så säger du för fan att du inte älskar mig nå mer!!" Hahaha jag berättade min dröm till honom och han sa "men nej så får du inte drömma, jag älskar dig jätte mycket!"

Joannac: jag vet inte riktigt när jag har min mens då jag har haft väääldigt oregelbunden mens flera gånger nu. Alltså den har typ hoppat flera månader ibland... Men jag brukar försöka räkna 28 dagar för tidigare var det 28 dagar.

Men nu vet jag inte riktig. Fick ju en ägglossningsspruta den 20/2 För tydligen så ägglossade jag inte. Så nu hoppas jag det är därför jag inte blivit gravid tidigare. Och att det tar sig nu!

Hoppas vi pusslar tids nog!

Har i alla fall haft värk i ländryggen samt vid livmodern idag. Hoppas hoppas!

Typisk gravid-dröm ;)
  • bastamamman1

Haha. Ok! Äl+5 och plötsligt sticker det i båda bröstvårtorna utan att jag rör dem! Händer aldrig vid pms och har aldrig varit gravid innan. Hmmmmm

• bastamamman1
    bastamamman1 skrev 2018-02-27 18:17:18 följande:

Haha. Ok! Äl+5 och plötsligt sticker det i båda bröstvårtorna utan att jag rör dem! Händer aldrig vid pms och har aldrig varit gravid innan. Hmmmmm

nån som känner igen?
  • bastamamman1

Hmm! Fick idag 36,6 i temp, igår var den 37,4. ÄL + 6. Kan det vara en dipp då ägget fäster?

• bastamamman1
    skogsmamman3 skrev 2018-02-28 09:53:29 följande:

ja alltid i stort sett. tom fått falsk positiv. aldrig mer jag köper testlagrets

testlagrets äl-tester suge oxå!
  • bastamamman1
    Qwalite skrev 2018-02-28 09:55:11 följande:

Kan absolut vara en dipp, det fick jag när jag var gravid. Ska försöka ladda upp min gravid-kurva

tack! Tycker jag har så stora hopp jämfört me andra. Från 36,5 till 37,4, och sen ner igen. Brukar hållas runt 37 efter äl.
  • bastamamman1
    skogsmamman3 skrev 2018-02-28 11:01:41 följande:

fast nä det tycker jag inte. nu har jag bytt ändå till graviditetskollens tester så är jag inte gravid nu så har jag äl tester för 2 mån

för mig funka de inte alls, apotekets egna äl-tester funkar dock alltid klockrent för mig.
  • bastamamman1

så många som plussat redan! Har hört att mars kan va bra månad för graviditeter, då ljuset kommer tillbax.

Svar på tråden BIM MARS 2018