BIM MARS 2018
Grattis till + !!!!!!!!! <3
Är på äl+4, tiden går så otroligt sakta...
Vill testa redan nu!!! Haha
När kan man typ börja testa? Har 2 testa tidigt. Vill inte förbruka dem för tidigt
Grattis till + !!!!!!!!! <3
Är på äl+4, tiden går så otroligt sakta...
Vill testa redan nu!!! Haha
När kan man typ börja testa? Har 2 testa tidigt. Vill inte förbruka dem för tidigt
Testade negativt idag, men vad trodde jag då?! Äl+5!! Haha!
Har en så stark känsla att det inte blev något denna månad heller.. är så fruktansvärt jobbigt att känna så.. det är ju ännu många dagar kvar men känns ändå som att det inte blev något..
Förra graviditeten hade jag inga symtom alls.. mådde felfritt hela graviditeten.. så förstår inte varför jag går och är nojjig över att jag inte känner något... sjukt jobbigt..
Någon mer som inte känner ett skvatt av symtom?
Stragge: haha skönt att inte vara ensam!
Ja det är ju way to early att känna något men fasiken! Vill bara känna något! Har ömma bröst men det är säkert för att jag redan klämt så mycket på dom! Haha!!
Man blir ju helt knäpp!
När tänker du testa?
Förstabarnet33: jag håller tummar och tår för oss allihop :) :)
Stragge: jag har bim 15/3 :)
Ska vänta med att testa tills 11/3 hade jag tänkt! Haha kommer ALDRIG kunna hålla mig till efter bim haha
Stragge: haha jag ska inte säga något.. blir väl ändå att jag testar imorgon igen haha!
Jag är så förbannat nyfiken!!!!!
När ska du testa igen?
Håller tummarna för oss!!
Idag skulle jag egentligen haft min mens. Har en regelbunden mens annars men fick tillbaka den i december efter att ha ammat. December, januari var det som vanligt 28 dagar och testade positivt på äl dag 13. Men i februari var det positiv äl på dag 20..
Min fråga lyder : som sagt, skulle ha mens idag men IOM att äl flyttades så antar att mensen flyttas också men idag fick jag mensvärk.. kan de bero på något annat än mens på g? Typ att ägget fäster eller vad som? Är på äl+7. Har inga tecken i övrigt att mens är på g (vanliga flytningar).
Vill detta så mycket.
Stragge: har du testat något mer??
Jag testade idag äl+10 men var negativt :(
Hehe.. testat varje morgon i tre dagar nu. Negativt :(
Stragge: grattis!! Va kul! :)
Här testade man negativt igen.. äl+11
Plussade med sonen äl+12. Då han inte var planerad så testade jag inte dagarna innan och det va en sån RFSU-sticka. Blev ett svaagt +. Så ska kanske inte ge upp hoppet än..
Hepphopp: Vi har samma dag bim 15/3 testade oxå imorse neg.. Vad har du för symptom? Jag vette fasen efter spiralen om kroppen ballat ur känner av allt möjligt.. kramper nu idag precis fick jag lite tvärstick i brösten.. oklart om dt bara va skallen.. men aja
Har inte kollat exakt när äl är men enligt app skulle dt vara den 28/2 och hade rätt tydliga äl flytningar.. oklart däremot om vi missade myset preciiis iom att vi jobbar lite konstigt... Hur som lite nojig om jag ska vara tvungen att flytta min MR som jag har på tisdag lr inte
Tempar du?
Förresten jag babblar på Stoooort grattis till alla som plussat!!!