BIM MARS 2018
Blir att åka in akut då smärtor tilltagit likaså blödningen hon var orolig för massa olika saker det kunde vara så skriver uppdatering när hemma igen.
Blir att åka in akut då smärtor tilltagit likaså blödningen hon var orolig för massa olika saker det kunde vara så skriver uppdatering när hemma igen.
Hej! Jag är på ÄL +6/7 (oklart om jag ens hade ngn ÄL, eftersom jag inte fick ngt utslag på stickorna :/). Jag känner ingenting. Hade ömma bröstvårtor 2 dgr och molvärk men nu inte mer än yttepytte molvärk. Hade mkt mkt mer förra månaden men då var jag ju inte gravid. Så även om jag har noll förhoppning så finns de ändå lite som tänker att det kanske är ngt ändå bara för att jag inget känner, haha, vad man håller på. Vad som däremot är skillnad är att jag inte fått några spottings än och de har jag alltid varje månad samma tid och i typ mer än en vecka. Har denna månad tagit b komplex. Så kan rekommendera alla som har spottings (asså mer än 2-3 dgr vid mens) att äta det. Så skönt att slippa!
Tog ett CB early detection, visade positivt. Var tvunden att kontrollera med ett RFSU testa tidigt test. Båda visade postivt.
Vågar man lita på det då? Då är det ju bara 3v gånget....
Känner av en ständig "mensvärk"...
Men alltså VA?! testade mest för att få bekräftat att jag inte var gravid eftersom jag verkligen INTE trodde det så vi bara fick till det en enda gång vid ÄL...ör i chock. Plus efter missfall i november!
Någon ? :)
Någon?
Varning för blodig bild för er känsliga!!
Såhär ser blödningen ut..
Hej, tack för sitt svar!!
Enligt barnmorskor har jag faktiskt aldrig hört. Men det är ju beroende på hur menscykeln ser ut och hur lång den är. Jag har aldrig fått spottings förut heller, brukar få. En liten blödning och sen nästa som kommer under dagen är mega blodig och så håller det på i 3-4 dagar. Blir så förvirrad
Grattis till alla som plussat! Jag önskar jag kunde få hänga på bf november men är har noll förhoppning tyvärr. BIM söndag men redan fått spottings så känner att det är kört. Denna månad är dock enda månaden jag inte är skengravid ;).
Verkligen många som plussat nu :). Jag sitter å känner av en smygande mensvärk, BIM på sön men tänker att den nog kommer tidigare. Är så nyfiken på progesteronkräm. Någon som testat? Har tid hos min gynekolog först i maj (så himla långt dit) så jag vet inte än om jag har brist på progesteron. Men kan man smörja iaf el finns det risk för att man får för mkt?
Jag har testa progesteronkräm (progesterall)! I andra cykeln efter att jag smörjt med det så blev jag gravid. Och är ganska säker det var tack vare krämen då jag inte hade blivit gravid tidigare. Använde krämen då jag hade en för kort lutealfas.