BIM MARS 2018
![](http://www.familjeliv.se/gallery/image/5326999/full_600/phprNEABR09425.jpg)
Tack snälla ni <3!!
Jag vågar inte riktigt tro på det. Köper ett digitalt imorgon. Det känns pirrigt, overkligt och fantastiskt kul om det stämmer!!
Bambi- åh vad kul! Grattis!!
Åååh, varför kan inte mensen komma på riktigt redan! Har haft lite ljusröda flytningar de senaste dagarna efter att jag testade negativt och nu är mensen fyra dagar sen. Så frustrerande! Vill bara börja om nu...
Niila- låter lovande! Jag har också BIM idag och känner igen alla dina symtom. Jag tror att jag plussade idag ( mitt test finns ngn sida bakåt i tråden). Vågar inte riktigt lita på det, men många här tycker att det är pos :).
När ska du testa nästa gång?
Jag ska köpa ett digitalt imorgon?
PowerL- vad tråkigt!!! Hoppas att du snabbt blir gravid igen!
Ni hade rätt allihop! Kan inte riktigt fatta det!
Så himla kul! Och ganska läskigt...
Mensen skulle komma onsdag eller torsdag, förra veckan. Bim +5-6 dagar nu. Minus för fyra dagar sen och det känns som atte mensen ska komma hela tiden. Haft pyttelite ljusröda flytningar (bara på pappret) i ca en vecka men ingen mens. Väntar på att det ska dra igång, eller att jag ska börja känna mig gravid. Vågar inte testa fler gånger.
Idag stal jag ett gravtest på jobbet från vår skolsköterska.
Tog testet när jag var hemma snabbt innan jag hämtade sonen från förskolan (1.5 år).
Positivt!!! Galet!
Oj det kom som en chock! Jag började gråta! Den där jävla testet är POSITIVT!!!
Tror inte man kan se på bilden dock, men den är
Men den är där. Min man såg den också klart och tydligt. Absolut inga syner. För vi båda såg den direkt och jag började gråta!! Jag tror inte på det förrän jag har fått ett bättre test. Men ja om detta stämmer nu så är jag gravid. Kan knappt tro det själv! Vi har försökt i 1,5 år snart och nu ÄNTLIGEN
Niila- hur går det? Har du tagit något test idag?
Började blöda imorse och nytt digitalt test visar redan negativt tyvärr. Så det slutade i tidigt missfall v 4+4. Himla tråkigt!
Hej på er fina tjejer. Här blev det ett missfall, aldrig haft det nångång innan men vet att det är det jag upplevt o upplever just nu. "Menssmärtorna" tilltog rejält inatt och kändes lite som värkar där ett tag, blödningen höll sig hela natten o fick till slut ta en varmdusch för att lindra värken o där i duschen kom det ut (förlåt för info!) slem, och nåt som liknar en hinna eller vad man ska säga, samt tvä blodklumpar. Nu på morgonen när jag duschade igen kom det ut ännu en "trådig hinna" storlek större.
Väldigt tråkigt då sambon släppte bebisbomben för sin familj igår.. nu ska vi idag tala om att vi förlorade ärtan.
Men som nån skrev, får se det som så att nåt var fel o kroppen tog hand om det.
Nån som vet om ÄL blir kring samma tid som innan härefter o så? :)
Alltså va?! Jag är helt i chock. Jag trodde inte ens jag haft ÄL. Jag har ju testat med digitala ÄL test utan att få positivt. Jag har ju haft pms. Jag fattar inget. Men jag är helt överlycklig :D
BIM idag och fortfarande positivt gravtest. Femte gången gillt med insemination på mig, men vi började med partnern så resan har varit låååång.
Tror jag vågad bli glad nu. En stund. Sen ska man ha ångest i 9 månader att allt ska gå bra.
Lycka till ni andra som kämpar där ute.