• skogsmamman3

BIM MARS 2018

grattis till alla era +

här är morgonens. tror det är bara fuktsträck. om ni ens äl +9

• skogsmamman3

Jag önskar att man kunde trolla fram ett sträck. Helt blankt el hur?

äl+ 11 inte nån symptom. blir o ställa in sig på mensen.
  • skogsmamman3

Bim idag och ingen mens i sikte. känns inte som att den är på g heller.

tog ett test i förrgår, negativt så jag tror att jag kommer få lägga mig i apriltråden istället

• skogsmamman3
    Frallanz skrev 2018-03-08 20:57:17 följande:

Jag har bim idag och plussade ganska tydligt på stickan idag o i förrgår var där blankt test så ge inte upp :)

tack för lite hopp men det känns ju inte som att jag är gravid. känner inget alls. inget ont i ländrygg,mage bröst el nått?

har testat som bara den då jag trodde garanterat att jag först var det Sahara

Grattis till plusset. hur mår du? kände du av nått?
  • skogsmamman3
    Frallanz skrev 2018-03-09 07:10:48 följande:

Ge inte upp förrän mensen är där :) för mig är jag mer nervös över att testerna är så svaga, idag lika svagt med morgonurin så rädd för missfall som man läser om (läser alldeles för mkt!) testade idag bim+1 och ingen stegring. Men ingen blödning så jag får väl försöka andas bara och se vad som sker :)

Jag mår bea, bortsett från illamåendet och att jag är så tröttz

Haft molvärk sen 1,5 vecka innan bim i både tjejmagen och ländryggen. Är även yr till o från o könsliga bröstvårtor, dem gör inte ont dem är bara väldigt känsliga vid beröring.

Försök att inte läsa så mycket. du väntar inte missfall utan barn :)

jag tog ett test idag. jag fick upp ett svagt svagt sträck men jag kan inte se om den är grå el rosa.

jag hann inte ta nått bra kort pga jag hade bråttom till jobbet. sträcket. syndes även när jag höll den mot lampan.

saken är att jag inte vet om det var över tiden då jag o lilleman dushade.

kan nån redigera o av se nått?????
  • skogsmamman3

jag är på bim+1 oss tog ett test nu efter jobbet oss ser ni nått här med oss kan fan inte fatta det. har inga symptom.

har jag plussa?

• skogsmamman3

nähää

asså. jag hoppas nu att det inte är fel på testet o inte fan har jag pengar till ett digitalt. satan.

• skogsmamman3
    Frallanz skrev 2018-03-09 14:47:00 följande:

SÅ sant, du har rätt! Ska försöka slappna av :) bara försöka njuta av att ett syskon kmr i november då :)

Jag ser ett svagt på nedersta bilden. Vilken dag i cykeln är du på?

jag är på dag 33 ????
  • skogsmamman3
    Frallanz skrev 2018-03-09 19:48:57 följande:

Ja men juste, vi hade ju bim samtidigt :D men ja, jag ser ett streck iaf på ditt test :) prova med morgonurin imorgon om du har fler tester?

Hur mår du nu då? :)

jag har nog nått test till. ja just det ja.

nä känner ingenting. vågar inte ta ett test till ifall det visar negativt och det är fel på testerna
  • skogsmamman3
    Frallanz skrev 2018-03-09 20:26:18 följande:

Jag hade blod i trosorna nu när jg gick på toa, även blod på pappret :( inte riktigt rött som vid mensen men det är blod iaf orange/rött/rosa eller hur man ska förklara.. mensvärk både i mage o rygg... antar det är rätt kört för min del

nejj men ta ett test längre fram. en blödning är inte alltid tecken på mf.

första gången jag var gravid blödde jag i en hel vecka men 2 ,5 mån senare upptäckte jag att jag var gravid.

min tjej kompis blödde 3 mån med sin tös.

jag håller tummarna att det går bra
  • skogsmamman3
    Frallanz skrev 2018-03-09 21:14:13 följande:

Kanske inte :/ men det är de första man tänker på när man hör blödning i graviditet... har lagt mig o ska försöka få sömn, riktift stark molvärk just nu o är bara sååå trött, kan inte låta bli att vara ledsen dock o tankarna far runt... men men, återstår att se längre fram.

jo jag förstår det. jag vet hur det känns. jag har SJ haft 3 mf varav en jag fick ta cytotec för.

det enda man kan trösta sig med är att man får tänka att troligen gick nått fel i celldelningen.

nått blev fel, därför stöter kroppen ifrån det. Det är en liten tröst. utav alla mina graviditeter har hälften blivit missfall. Är glad att jag har 3 friska pojkar.

jag finns om du vill prata
  • skogsmamman3

ok tjejer. nu är jag är gravid. det översta väl test

jag lämnar er nu o går över t bfnovember tråden.

svagt men har fått sträck på alla tester

önskar er lycka till

Svar på tråden BIM MARS 2018