BIM MARS 2018
grattis till alla era +
här är morgonens. tror det är bara fuktsträck. om ni ens äl +9
grattis till alla era +
här är morgonens. tror det är bara fuktsträck. om ni ens äl +9
Bim idag och ingen mens i sikte. känns inte som att den är på g heller.
tog ett test i förrgår, negativt så jag tror att jag kommer få lägga mig i apriltråden istället
Jag har bim idag och plussade ganska tydligt på stickan idag o i förrgår var där blankt test så ge inte upp :)
Ge inte upp förrän mensen är där :) för mig är jag mer nervös över att testerna är så svaga, idag lika svagt med morgonurin så rädd för missfall som man läser om (läser alldeles för mkt!) testade idag bim+1 och ingen stegring. Men ingen blödning så jag får väl försöka andas bara och se vad som sker :)
Jag mår bea, bortsett från illamåendet och att jag är så tröttz
Haft molvärk sen 1,5 vecka innan bim i både tjejmagen och ländryggen. Är även yr till o från o könsliga bröstvårtor, dem gör inte ont dem är bara väldigt känsliga vid beröring.
nån som ser nått??!!
jag är på bim+1 oss tog ett test nu efter jobbet oss ser ni nått här med oss kan fan inte fatta det. har inga symptom.
har jag plussa?
nähää
asså. jag hoppas nu att det inte är fel på testet o inte fan har jag pengar till ett digitalt. satan.
SÅ sant, du har rätt! Ska försöka slappna av :) bara försöka njuta av att ett syskon kmr i november då :)
Jag ser ett svagt på nedersta bilden. Vilken dag i cykeln är du på?
Ja men juste, vi hade ju bim samtidigt :D men ja, jag ser ett streck iaf på ditt test :) prova med morgonurin imorgon om du har fler tester?
Hur mår du nu då? :)
Jag hade blod i trosorna nu när jg gick på toa, även blod på pappret :( inte riktigt rött som vid mensen men det är blod iaf orange/rött/rosa eller hur man ska förklara.. mensvärk både i mage o rygg... antar det är rätt kört för min del
Kanske inte :/ men det är de första man tänker på när man hör blödning i graviditet... har lagt mig o ska försöka få sömn, riktift stark molvärk just nu o är bara sååå trött, kan inte låta bli att vara ledsen dock o tankarna far runt... men men, återstår att se längre fram.
ok tjejer. nu är jag är gravid. det översta väl test
jag lämnar er nu o går över t bfnovember tråden.
svagt men har fått sträck på alla tester
önskar er lycka till