• Hepphopp

BIM MARS 2018

Äl+12 och negativt...

känner även mensvärk så är väl dags för mens när som helst.. usch.. är verkligen som ett slag i ansiktet varje gång. :( har ändå försökt att leva precis som vanligt och inte tänka så mycket på det... men man blir ju som besatt..

grattis till alla +! Otroligt glad för er skull! :)

Kämpa vidare ni andra som inte fått det än! Det kommer <3

• Hepphopp

Någon som haft väldigt likt mensvärk men ändå fått +?

Molande värk har jag haft men nu är det mer likt mensvärk.. bim-1.. tror inte på detta, det gör mig så ledsen. :(

• Hepphopp

Kan jag få låna era ögon... jag tycker jag ser något, men blir ändå fundersam.. borde inte de vara tydligare? Är på bim-1.. så blir nog inget denna gång :( aaaah! Blir så ledsen.
  • Hepphopp
    Sunshineinmylife skrev 2018-03-13 09:31:08 följande:

Tycker jag kan ana något svagt streck på nedersta bilden håller tummarna för dig:)

Tack! <3 hoppas verkligen att det blev något denna gång. Men mensvärken säger något annat :( känns som att den kommer vilken sekund som helst :(
  • Hepphopp
    Esme08 skrev 2018-03-13 09:39:09 följande:

Hepphopp: Tycker oxå att dt anas ett väldigt svagt streck där!! Testa om någon dag igen!! Håller tummarna för dig!!

Tack <3
  • Hepphopp
    mia12345 skrev 2018-03-13 10:23:52 följande:

Jag plussade igår och har haft mensvärk till och från.. jag har vanligtvis väldigt kraftig värk och den här är inte i närheten av den ?vanliga? men den är ändå där. Molande och när det blir kraftigt så är det bara några sekunder.. hoppas på att det är växtvärk!

Önskar dig lycka till <3

Jag brukar också ha väldigt kraftig mensvärk. Men det är precis när mensen kommit..

nu molar det hela tiden och kommer ganska mycket värk i typ 2-3 minuter sen tillbaka till molande..

Tack så mycket! <3
  • Hepphopp
    niiskuneiti skrev 2018-03-13 14:12:31 följande:

Under båda mina graviditeter plussade jag efter att ha några dagar haft kraftig mensvärk. Vaknade på natten också av känslan att nu måste jag snabbt på wc för mensen börjar. Men så var det ett plus. :) Jag hade inte riktigt koll på bim någon av de gångerna.

Åh du ger mig hopp!! Förra graviditeten hade jag inte såhär men alla graviditeter är ju olika! Hoppas hoppas!!
  • Hepphopp
    Esme08 skrev 2018-03-13 16:20:50 följande:

Usch inatt tog dt såå lång tid att somna pga av "mensvärken" har samma idag till o från men ska ha mensen på torsdag.. Kan den inte bara komma då istället för att hålla på såhär!! :(

Känner likadant! Har sån sjuk mensvärk.. så den får gärna dyka upp om det nu inte är ett plus på stickan som jag tvivlar starkt på...
  • Hepphopp

Jahaja... ska ha mens idag. Än har inget dykt upp och mensvärken har avtagit men har dock inga gravtester hemma.. testade vad jag tror negativt igår.. ska jag avvakta några dagar till eller bör det visa plus idag på bim? Har beställt ett cb digital som nog dimper ner i brevlådan närsom.. men kanske ska avvakta till imorgon så det blir morgonurin?

Åh vad jag vill detta

• Hepphopp

På bim idag. Tog ett cb digital nyss.. negativt..

Så himla besviken... tog inte på morgonurin men borde ju ge utslag nu när jag är på bim.

Bara att vänta in den där härliga mensen då..... :(

Gud va ledsen jag blev nu.. :(

• Hepphopp

På bim idag. Tog ett cb digital nyss.. negativt..

Så himla besviken... tog inte på morgonurin men borde ju ge utslag nu när jag är på bim.

Bara att vänta in den där härliga mensen då..... :(

Gud va ledsen jag blev nu.. :(

• Hepphopp
    Esme08 skrev 2018-03-14 15:30:15 följande:

Hepphopp: Hade inte du bim imorgon den 15:e?

Nån som kännt av retningar i urinröret typ.. Inte att dt svider eller att man småkissar som uvi men att dt kittlar mer? Bim imorgon testade neg igår så kanske är ngt konstigt pms symtom

Min mens har varit lite konstig nu senast. Har alltid regelbunden mens men nu helt plötsligt kom äl en vecka senare än vanligt.. va osäker på bim... men den är idag eller imorgon...

har mensvärk så räknar väl med att den kommer närsom
  • Hepphopp
    Esme08 skrev 2018-03-14 17:31:21 följande:

Hepphopp:

Aah ok då hänger jag med! Hålder tummarna iaf att den håller sig borta så du får ett + ist!! <3

Tack <3 ja de hoppas jag med.. än har det inte kommit någon mens men har ju känningar på det :(

Ma känner verkligen besvikelsen i hela kroppen.. man blir liksom inte sig själv.. deppig
  • Hepphopp
    8992 skrev 2018-03-14 18:26:31 följande:

Jag hade alla vanliga menskänningar jag alltid har innan mens och inga gravidsymtom nu när jag plussade, och har det fortfarande! Håller tummar & tår!

Åh hoppas !! <3

Har liksom inte fått blodblandade flytningar heller. Brukar få det innan mens men nu är de som vanligt vita.

Så skumt, men ändå negativt på test.

När plussade du? <3
  • Hepphopp

Bim igår eller idag, ingen mens. Testade igår men negativt.

Har igen alls den mensvärken som jag brukar ha runt mens.. brukar ha väldigt ont.. nu känns det bara som lite lätt mensvärk typ.. vet inte om jag vågar hoppas... gravtesten är slut, har beställt nya men de kommer imorgon runt lunch och då blir de ju inte morgonurin.. hur ska jag lyckas hålla mig tills på lördagmorgon?!

• Hepphopp
    8992 skrev 2018-03-15 13:50:20 följande:

Kissa i något som du kan spara urinet i tills testen kommer?

Smart! Haha det tänkte jag inte ens på!! Tack!
  • Hepphopp
    Lisa81molander skrev 2018-03-15 17:33:04 följande:

Tempar Mets för skojs skull för jag läser jämt om olika som tempar, såklart vill man finna olika saker som kn tyda på att man lyckats,

Mina symptom hittills

molvärk runt höfter tjejmagen och bak i svanken

Huvudvärk d senaste 2 dagarna

Flytningar

Tröttare än vanligt

7 år sen senaste graviditer så om nånstanns om plussat känner igen sig så snälla ge mig hopp.

Många har plussar här i mars ett stort grattis till alla er, och till oss som väntar och längtar keep on fighting,

Har samma symtom som du, har dock inte plussat än..
  • Hepphopp
    Lisa81molander skrev 2018-03-15 18:34:32 följande:

När har du BIM? Och när hade du äl?

Positiva äl-test 26 och 27 februari så antar att äl skedde den 28 feb.. så då blir bim 14/3.

Har dock alltid haft regelbunden mens men helt plötsligt valde äl att ske 1 vecka senare än vanligt.. skulle egentligen ha mens den 7/3.. men i och med att äl blev sen så sköts mensen fram.. testade dock negativt igår.. så nu väntar jag på mensen :(
Svar på tråden BIM MARS 2018