BIM MARS 2018
Bim idag och ingen mens i sikte. känns inte som att den är på g heller.
tog ett test i förrgår, negativt så jag tror att jag kommer få lägga mig i apriltråden istället
Bim idag och ingen mens i sikte. känns inte som att den är på g heller.
tog ett test i förrgår, negativt så jag tror att jag kommer få lägga mig i apriltråden istället
Bim-listan
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi
2/3 Lindsey77, SweetDelight,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, PowerL, joannac
4/3 Sofiaaaaaa, Bluegrass, fluffershy
5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A , Förstabarnet33
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Emiliass
8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3, kiwi92, frallanz
9/3 Josiesh
10/3 Långväntanefterdig,
11/3 Iekba
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992
14/3 - H0nd3ndär , Stragge
15/3 Hepphopp
16/3-Liiiinda90
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92, Vier
22/3 Lyckligast80, sycamore
23/3 Zandylina, Jefare1
26/3 Tredjebarnsladdis
27/3 Längtande95, FruBjörk
28/3 Jahaaja , sunshineinmylife, Liten 2018, Joannaq, Dimfrost
29/3 Jeex
31/3 Sooli, Thersu, Emhy89
1/4 Nicciz
Vi som har plussat :
24/2 carnations (BIM 1/3)
26/2 Joozzaan (BIM 3/3)
27/2 MissElin93 (BIM 3/3)
27/2 Lindsey77 (BIM 2/3)
28/2 PowerL (BIM 3/3)
1/3 Entriss (BIM 2-3/3)
4/3 Bambi91 (BIM 5/3)
8/3 Frallanz (Bim 8/3)
tack för lite hopp men det känns ju inte som att jag är gravid. känner inget alls. inget ont i ländrygg,mage bröst el nått?
har testat som bara den då jag trodde garanterat att jag först var det Sahara
Grattis till plusset. hur mår du? kände du av nått?
Försök att inte läsa så mycket. du väntar inte missfall utan barn :)
jag tog ett test idag. jag fick upp ett svagt svagt sträck men jag kan inte se om den är grå el rosa.
jag hann inte ta nått bra kort pga jag hade bråttom till jobbet. sträcket. syndes även när jag höll den mot lampan.
saken är att jag inte vet om det var över tiden då jag o lilleman dushade.
kan nån redigera o av se nått?????
jag är på bim+1 oss tog ett test nu efter jobbet oss ser ni nått här med oss kan fan inte fatta det. har inga symptom.
har jag plussa?
jag är på dag 33 ????
jag är på dag 33 ????
jag är på dag 33 ????
nejj men ta ett test längre fram. en blödning är inte alltid tecken på mf.
första gången jag var gravid blödde jag i en hel vecka men 2 ,5 mån senare upptäckte jag att jag var gravid.
min tjej kompis blödde 3 mån med sin tös.
jag håller tummarna att det går bra
Håller tummarna för att det slutar blöda och att fröet stannar!
jo jag förstår det. jag vet hur det känns. jag har SJ haft 3 mf varav en jag fick ta cytotec för.
det enda man kan trösta sig med är att man får tänka att troligen gick nått fel i celldelningen.
nått blev fel, därför stöter kroppen ifrån det. Det är en liten tröst. utav alla mina graviditeter har hälften blivit missfall. Är glad att jag har 3 friska pojkar.
jag finns om du vill prata
Hej på er fina tjejer. Här blev det ett missfall, aldrig haft det nångång innan men vet att det är det jag upplevt o upplever just nu. "Menssmärtorna" tilltog rejält inatt och kändes lite som värkar där ett tag, blödningen höll sig hela natten o fick till slut ta en varmdusch för att lindra värken o där i duschen kom det ut (förlåt för info!) slem, och nåt som liknar en hinna eller vad man ska säga, samt tvä blodklumpar. Nu på morgonen när jag duschade igen kom det ut ännu en "trådig hinna" storlek större.
Väldigt tråkigt då sambon släppte bebisbomben för sin familj igår.. nu ska vi idag tala om att vi förlorade ärtan.
Men som nån skrev, får se det som så att nåt var fel o kroppen tog hand om det.
Nån som vet om ÄL blir kring samma tid som innan härefter o så? :)
Åh vad tråkigt!!
Jag hade också mitt första missfall nu i mars ( har tre barn, har haft turen att slippa missfall tidigare).
Jag plussade i söndags på 4/3 och började blöda i torsdags v 4+4. Blev jätteledsen. Hade också hunnit berätta för några och tom ringa MVC och boka tid. Fick hem papper från MVC igår med massa info, kändes sorgligt. Ska inte ringa lika tidigt nästa gång.
Jag undrar också när älen kommer nu. Tror att den kommer ca 14 dagar efter att man börjat blöda när missfallet kommer så tidigt. Men det verkar vara lite olika. Tänkte kolla med stickor.
Det finns en BFapril-tråd. Det är flera av oss där som fick missfall i mars.
Stor kram till dig <3!