BIM MARS 2018
Visst det KAN ju vara för tidigt för mig. Det stod att det KAN påvisa graviditet 7 dagar efter befruktning. Inte att det alltid gör det... väntar några dagar nu.
Dagens rapport. BIM -9.
Molvärk i magen och ilande i ländrygg.
Illamående och hjärtklappning
Gråter till Taylor Swift-låtar.
Känns som om det vore lite för mycket och lite för tidigt för att vara tecken på grav, så bör vara PMS. Vad tror ni?
ÄL+7/BIM-6 (tror jag)
Har så ont i brösten och det känns som att de ska explodera, vill inte att min sambo rör dem, råkar han nudda dem gör det ont. Har molvärk till och från, samt att jag haft huvudvärk sen i torsdags över/bakom högra ögat. Är även tröttare än vanligt och känner mig så svullen i magen. Försöker tänka att det inte är något för jag vill inte bli besviken , men man letar ju symptom som bara den. Vet inte hur jag ska tolka alla symptom.
BIM -8. Negativt vanligt test imorse (såkart) och besvikelsen är total (såklart).
Svag mensvärk och smärta i ländryggen, hjärtklappning och lätt illamående består.
Fick världens jäkla värk i tjejmagen nu för en stund sen, tippar på att det är mensvärken som börjat dra igång tyvärr. Har typ noll förhoppningsr att fet kommer plussa den här månaden, men jag försöker ha is i magen. Ska ju inte ha mens förrän på torsdag.
Är det någon som vet hur lågt HCG Kronans Predictor Early mäter? Upptäckte nämligen precis att Lloyds Apoteks testa tidigt mäter 10miu/ml och tror inte jag sett något annat test som mäter så lågt.
Men alltså VA?! testade mest för att få bekräftat att jag inte var gravid eftersom jag verkligen INTE trodde det så vi bara fick till det en enda gång vid ÄL...ör i chock. Plus efter missfall i november!