BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Lade till mig på den 6/3, men jag vet egentligen inte om det stämmer då jag nyss slutat på preventivmedel. Men jag står med där så länge. Testar med äl-tester om ett tag när jag slutat blöda.
En annan fråga... Hur tänker ni kring att få barn runt jul? Vi kanske hoppar över sexandet i mars pga att det inte är så kul att fylla år nära julafton, vilket min man gör...
Hoppar också jag in här.
Bim 10 mars.
Bokad utredning i slutet på mars.
Så sista försöket innan vi får hjälp med eländet. Försök 12 å inga barn sen innan någon av oss. Olidlig väntan. Blir så trött å frustrerad varje gång mensen kommer vilket den gjorde idag igen dessutom 4 dagar för tidigt.
BIM Mars 2018;
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder
2/3 Meej, carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Joannaq
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95
5/3 Bambi91, Eal92
6/3 PowerL, Emhy89, hoefilter, Jeex
10/3 Långväntanefterdig
Plus-lista;
Hoppar också jag in här.
Bim 10 mars.
Bokad utredning i slutet på mars.
Så sista försöket innan vi får hjälp med eländet. Försök 12 å inga barn sen innan någon av oss. Olidlig väntan. Blir så trött å frustrerad varje gång mensen kommer vilket den gjorde idag igen dessutom 4 dagar för tidigt.
Hej! Försök nr 14 då spottings kom idag på Bim och testen är helt blanka :/
Men inte deppa ihop utan hoppas på mars! Fått lämna prover nu med så hoppas vi snart får svar på dom också på gyn :)
Äl 15 feb och Bim 2 Mars :)
BIM Mars 2018;
2/3 Meej, carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Joannaq, Neptun
5/3 Bambi91, Eal92
Plus-lista;
BIM Mars 2018;
2/3 Meej, carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Joannaq, Neptun
5/3 Bambi91, Eal92
10/3 Långväntanefterdig
Plus-lista;
Menar du på fullaste allvar att det är bättre för ett barn att inte födas alls, än att fylla år i december?
Håller verkligen tummarna för dig! Hoppas ni slipper utredning och blir gravida. Ni kanske bara haft otur helt enkelt. Det tog strax över 1 år för mig att bli gravid med ettan. Fick dock lite hjälp på traven (pergotime). Ettan gick trögt, men jag har nu fyra barn!!