Någon mer som ruvar?
Ruvar dag 5... sååå segt tiden går :(
När tror ni man kan känna nått? Just nu känner mig frustration att känner inget men kanske för tidigt? Har TD 13.2 men ruvar på en blastocyst så kanske borde kunna känna nått?
Ruvar dag 5... sååå segt tiden går :(
När tror ni man kan känna nått? Just nu känner mig frustration att känner inget men kanske för tidigt? Har TD 13.2 men ruvar på en blastocyst så kanske borde kunna känna nått?
Kunde inte halla mig Så testade i morse rd 6 men det va negativt :( fan också. Fick förhoppningar eftersom löst om flera och det verkar vara åndå rimligt att testa plus med blasto på rd 5/6 redan...
Puh, är det kört nu.
Jag har läst att vissa får först negativt men sen positivt. Däremot ska jag inte ljuga.. jag är heller inte så positiv till om man inte ens ser en liten skugga iallafall som sen ökar. Din ruvardag 6 motsvarar min ruvardag 9, och det var igår. Jag testade inte igår för orkar inte bli besviken men ruvardag 8 testa jag(din ruvardag 5).
Jag är inte så jätte hoppfull längre men vi får se. Du har såklart också chans att få plus! Vi båda har, men jag vet som sagt inte.. tror mer på att man bör se något litet iallafall :(
Kollade på clearblues hemsida.. de räknar BIM som äl+14, 4 dagar innan väntad mens dvs äl+10 får 51% utslag på deras test. 3 dagar innan(äl+11) 82%. 2 dagar innan(äl+12) 90% och på BIM(äl+14) 95%.
Du var väl på äl+11 idag? Betyder att 82% få plus och nästan 20% får inte, du kan ju va bland dessa procenten! :)
Blev fel håll på bilden igen men nu får det va så.. syns säkert inte ens på bild. Och det va säkert ägglossningssprutan som spökade.
De flesta tester ligger faktiskt på 25 enheter nu! Clearblue tester ligger också på 25 så de siffrorna jag redovisa innan gäller i ditt fall också. Jag testar med testlagrets stickor och även de mäter från 25. Men när jag fått antydan till streck(om man nånsin får det) kommer jag köpa ett digitalt för att få det bekräftat :)
tyvärr räcker det ju inte bara att äggen är befruktade när de förs tillbaka. De ska ju fästa och fortsätta att dela sig korrekt. Mycket som ska klaffa... När man tänker på det är det ju ett under att det överhuvudtaget blir några barn
Kunde inte hålla mig.. mådde så dåligt så jag ville veta. Testade på eftermiddagen. Negativt, nu ger ja upp och accepterar att jag inte är gravid. Usch, kommer hålla mig borta härifrån ett tag! Får se när det blir ett FET. Lycka till ni andra!
Precis när jag gett upp så fick jag upp hoppet igen.. jobbigt detta här, förstår nu varför man inte ska testa tidigt. Men om man nu blir gravid och får tidigt missfall kanske det är bra att veta det också? Så man åtminstone vet att det KAN funka.
Fick detta imorse, ser ni det extra svaga strecket? Aldrig fått så förut, syns lite tydligare i verkligheten
Jag är själv mycket förvirrad just nu.
Tog ett känsligt test igår, digitalt 25 IU och fick negativt.
Tog ett nytt i morse med cb , sticka den som ger resultat på en minut och fick vad jag tror svagt positivt?
Vad är det jag ska tro nu???
Det där måste vara ett plus eller hur? Åh vad härligt!<3