• Anonym (Gammal)

IVF Karlstad

Går i Karlstad & haft alla 3 läkare där. Skickas vidare till Örebro för plock & där är de bra med. 3 plock men bara 2 återföringar.

• Anonym (Gammal)
    Seb81 skrev 2018-03-01 21:08:58 följande:

Härligt att höra! Vi var på Charlottamottagningen först men gick vidare till fertilitetsmottagningen på sjukhuset i stället då vi inte var nöjda med Charlotta.... mycket bättre bemötande och bättre läkare över lag p sjukhuset. Sen skulle inte vi få hjälp av Lotta förens till hösten tidigast och på sjukhuset får vi hjälp nu i april! Sen har sjukhuset varit mycket mer noggranna och berättat mer. Jag är super nöjd och kul att höra att de i Örebro är bra med!! :) :) :)

Jag sitter just nu på nålar och bara väntar på min mens... sen skulle ha kommit i tisdags men har inte kommit än... det har aldrig hänt förut, förutom när jag varit gravid.... mensvärken har varit där i ca 3 dagar men den kommer inte.... har inte testat mig än, men gör det i morgon om den inte dyker upp! Mensen brukar aaaaaldrig vara sen, jag kan typ klocka den på timmen annars... jag är så nervööööös!!! Tänk om jag skulle vara gravid!!!!! Efter 2,5 år av ren pest så kanske det är vår tur <3

Min mens har alltid kunnat klockas med innan vi började med ivf. Tror spänning & oron ställer till det. Sen säger de ju att det inte är ovanligt att par blir gravida själva när ?stenen släppt? & de ska få hjälp.
  • Anonym (Gammal)
    Anonym (Anonym82) skrev 2018-03-01 20:24:09 följande:

Är det kvinnliga eller manliga läkare i Örebro?

Jag har endast sett kvinnlig personal i Örebro.
  • Anonym (Gammal)

Vår absolut sista chans.

Gjorde äp 1/6 varav 8 ägg. 3 blev befruktade & bara 1 utvecklades bra & insättning gjordes dag 3 4/6.

Test ska utföras 20/6 men tyvärr så idag 16/6 så tappade jag knytet.

Vet ärligt talat inte om jag pallar detta. Just nu kämpar jag allt jag kan för att hålla fotfästet.

Svar på tråden IVF Karlstad