IVF Karlstad
Det är inte någon kö varken till Falun eller Uppsala. Men ska jag byta nu så får jag vänta till nästa mens och dra igång samtidigt som dig. Vill jag börja nu måste jag ta Örebro. Ångest delux!
Det är inte någon kö varken till Falun eller Uppsala. Men ska jag byta nu så får jag vänta till nästa mens och dra igång samtidigt som dig. Vill jag börja nu måste jag ta Örebro. Ångest delux!
Men vilken tur vi har, gud vad gullig du är som kollar upp! Oj då... ja jag förstår att du har ångest.. man vill ju börja NU lixom haha. Hur ska du göra?
Men vilken tur vi har, gud vad gullig du är som kollar upp! Oj då... ja jag förstår att du har ångest.. man vill ju börja NU lixom haha. Hur ska du göra?
[quote=78551280][quote-nick]Seb81 skrev 2018-03-14 19:15:59 följande:[/quote-nick]
Ja skicka gärna länken :) Men är det som du säger och att Örebro är bäst så antar jag att vi väljer det med! :) Hur går det för dig?? Har du varit på äggplock?
Här kommer länken
www.medscinet.com/qivf/uploads/hemsida/Årsrapport%202017%20Q-IVF%20FINAL%20Uppdatering%203.pdf
Det blir äggplock på måndag.
[quote=78551347][quote-nick]Anonym (Anonym82) skrev 2018-03-14 19:35:22 följande:[/quote-nick][quote=78551280][quote-nick]Seb81 skrev 2018-03-14 19:15:59 följande:[/quote-nick]
Ja skicka gärna länken :) Men är det som du säger och att Örebro är bäst så antar jag att vi väljer det med! :) Hur går det för dig?? Har du varit på äggplock?
Här kommer länken
www.medscinet.com/qivf/uploads/hemsida/Årsrapport%202017%20Q-IVF%20FINAL%20Uppdatering%203.pdf
Det blir äggplock på måndag. [/
Guuuuud så spännande! Tack! Jag är med i gruppen IVF våren 2018! Men inte skrivit på länge eftersom jag inte startat upp än! Lycka till med plocket på måndag!
Hur har det gått för dig? Såååå nyfiken!?!
Men guuuud, grattis!!!!
Runt den 21/4 drar jag igång!! Sååå spännande och längtar i massor!
Stort lycka till nu, glad för din skull! <3
Det blev Örebro, dom har bra statistik på tanter som jag, 37 haha!
Jag ska börja med 150ml Bemfola, sen fyremadel, sen Ovitrelle och om det tar sig Lutinus! Vad tog du? :D
När fick du börja ta Lutinus? Jag har läst mycket på internet och det står överallt att man ska ta dem från dagen efter återföreningen med det beruktade ägget? Jag skulle ta det från den dagen jag plussar.... låter inte det skumt? Det mäste ju vara mycket bättre att ta det från återföringen? Eller?
Lite lutinus tips... köp storpack bomullstrosor på HM lr nått under tiden du tar medicinen. Det blir kladd överallt. Ha binda på natten och trosskydd på dagen. Tvätta dig med olja för man spricker mellan benen annars. Sen får man svampinfektion och klåda av den men jag smörjde med Ellen intimkräm på utsidan och då försvann klådan. PS det är ingen höjdare att ha sex när man använder lutinus. Men det är ju iof sexförbud i 2v efter äggplock.