• carola18

IVF 2018

Hej. Jag hänger gärna med er här.

Har en ivf dotter som blir 2 år nästa vecka. Jag blev gravid på nsturlig väg i mars ej planerat...allt såg bra ut på kub ul i vecka 13....sen på rul så slog inte hjärtat längre och för 2 veckor sedan födde jag fram min son....har nu bestämt att göra ett syskonförsök via ivf...läkarbesök inbokat i Augusti

• carola18
    Ettnamn4sep skrev 2018-07-22 23:02:45 följande:

Hej!

Vilken dröm att bli spontangravid, särskilt när man gjort en ivf behandling. Men vilken fruktansvärd berättelse om hur graviditeten slutade.

Vad starkt av er! Ni har inte något embryo i frysen? Eller behöver ni göra om hela stimuleringen?

Hej igen. Vi har 1 ägg i frysen och idag hade jag första mötet på kliniken. ul bokat 21 sept för att kolla äl....åhhh crazy nervös
  • carola18

Vi fick vänta ganska exakt 1 år från vår remiss till vår ivf start med dottern...denna gång måste vi betala själva då är det ingen kö tid...synd bara att ekonomin ska behöva styra

• carola18
    Ettnamn4sep skrev 2018-09-11 20:02:57 följande:

Jag förstår det. Är själv på ruvardag 8 nu. Första gången vi överhuvudtaget lyckas få en återföring av ett embryo. Ska testa nästa vecka. De här dagarna känns som en evighet

hur går det?
Svar på tråden IVF 2018