Jag har just plussat, nån som vill följas åt?
Hej precis plussat igår o förväntad mens idag. Tog cb digital som stod 1-2v. Haft ett missfall i v5-6 så lite nojig men blir väl 4+0 idag :)
Hej precis plussat igår o förväntad mens idag. Tog cb digital som stod 1-2v. Haft ett missfall i v5-6 så lite nojig men blir väl 4+0 idag :)
Håller tummarna för att din graviditet går hela vägen! ETT tidigare missfall ökar inte risken för ytterligare ett, utan det sker först efter 2 eller flera missfall.
Håller tummarna för att din graviditet går hela vägen! ETT tidigare missfall ökar inte risken för ytterligare ett, utan det sker först efter 2 eller flera missfall.
Ja, jag gjorde det nu i helgen ????
Jag plusade för ca 2 veckor sedan... så antingen är jag 6+1 eller 8+1???????? så väntar på ultraljud ????????
Hur mår ni?
Inga symtom än bara lite typ "mensvärk" men är som sagt i v typ 4+1 :)
Jag mår fint, mår illa men inte så farligt. Jag har börjat bli ganska gasig i magen också...5+1 idag. Jag ska vänta lite med att skriva in mig på mvc, det känns onödigt ifall det skulle bli missfall igen. Men med första barnet var jag där redan i vecka 6 och tyckte att var väldigt värdefullt :)
Tack. Lugnande mig sen. Var ensam hemma och hade dör mycket tid att googla, hade varit gravid i ett par sekunder :) jah gick ut och promenerade och när jag kom hem började de ömma lite igen. Har förstått att symptom kommer och går och jag verkar ha mer molvärk när brösten ömmar mindre.
Jag har ett rätt krävande jobb som tar mycket av min uppmärksamhet och har mycket planerat men känns ändå som att den första mån till viabilitetsscanningen kommer gå långsamt... ja det är lika bra. Har tjatat till mig levaxin nu också vilket minskat min ökade missfallsrisk något.
Ha börjat må lite illa på nätterna och när jag ätit men inte annars, ni andra?
Ömmande bröst, molvärk, illamående, trött så trött, och huvudvärk.
Blöder lätt näsblod när jag snyter mig. Det var det som gjorde att jag fattade att jag var gravid.
Har alltid varit mitt tidiga tecken.
Hur många barn har ni allihopa?
Hej! För mig är det tredje graviditeten. Har tyvärr fått 2 missfall tidigare i v6-7. Senaste var i dec.. Plussade för några dagar sen i v4 och är nu i v5. Denna gången gjorde jag testen innan min mens var beräknad då jag hade ömma bröst och känslan av att jag ?visste? att jag var gravid. Och visst var det ett starkt streck! Hoppas så att det ska gå vägen denna gång och kan knappt vänta tills veckorna börjar gå lite så man slipper denna ständiga oro :)
Jaha kul! Ja verkligen!!! Ska till mvc nästa vecka så hoppas på ett tidigt vul. Tiden går så sakta de första veckorna.. Vad har du för symptom? Känner du någon skillnad på denna graviditet?
Okej. Jag har ömma bröst sen ganska svullen i magen. Känner mig ofta hungrig och ibland blir jag trött från ingenstans..
Mina symptom kommer och går hela tiden. Igår försvann mycket i brösten och då blev jag orolig sen idag kom det tillbaka igen.. Men det är ju väldigt tidigt så det är svårt att veta hur mycket man ska känna för att det ska vara bra eller dåligt. Men man får försöka tänka positivt trots oron som kan ge en ett spratt :)
Plussade för en vecka sen. Å går in i vecka 6 idag. Grattis allihopa. ????
Jag har precis gått in i v 7 (6+1) och har inskrivning imorgon sen vul om en vecka :)