• Tom Araya

Ha sex med en mullig tjej?

Anonym (mullig) skrev 2018-02-23 14:15:52 följande:

Hej,

jag funderar lite på vad killar tycker om att ha sex med någon som är mullig, har lite svårt att bli bekväm i min egna kropp då jag har några kilo extra och önskar till och från att jag var lika smal som idealet.. 

Jag har breda höfter, stora bröst och stor rumpa, så är rätt kurvig, dock har jag även lite extra mage och större lår vad tycker killar om detta egentligen?

Frågan är dumt ställd. Ungefär som att fråga vad kvinnor tycker om äpplen.
    Eftersom vi har olika smak så kommer svaret att variera mellan olika individer.

Själv har jag inget emot mulliga kvinna. Jag har svårare för extremt smala tjejer.
  • Tom Araya
    Anonym (mullig) skrev 2018-03-10 09:21:32 följande:

Det tar emot men kanske ett steg åt att börja tycka om mig själv genom att visa mig
    Tyvärr missade jag bilden. Vill du lägga upp igen eller gå med i någon av mina slutna grupper för bilder?
  • Tom Araya
    Anonym (mullig) skrev 2018-04-19 11:20:42 följande:
    Till er som missade...
    Tack!

Jag kan inte påstå att jag dras till mulligheten i sig när jag ser din bild. Jag gillar former, men hade nog ändå föredragit en lite fastare kropp. Därmed inte sagt att jag inte kan attraheras av en tjej/kvinna med en kropp som din, det kan jag visst, med rätt personlighet.
Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?