Inlägg från: Anonym (BBW admirer) |Visa alla inlägg
  • Anonym (BBW admirer)

Ha sex med en mullig tjej?

Mulliga till tjocka kvinnor är bäst alla dagar veckan. Gärna mer än bara några futtiga extrakilon, helst några tiotal. Otroligt häftigt och tilldragande om övervägande delen av dessa kilon är placerade på ben, höfter och rumpa. Baktung, päronformad, knubbig eller rultig är så vackert.  En pösig mage som en överjäst vetedeg är gosigt det med. Hjärta

• Anonym (BBW admirer)
    Anonym (J) skrev 2018-02-25 14:28:29 följande:
    Jag tänder på mullig tjejer:)
    Det gör de allra flesta killar skulle jag tro. =)
    Men de som gillar smala brukar basunera ut det mer än andra och vara tonsättande av någon anledning.
  • Anonym (BBW admirer)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-02-25 17:39:17 följande:
    Menar du att du är överviktig? Det är du ju inte!!!! Du är smal!

Jag är 177 cm, och vägde 105kg. När jag berättade att jag skulle gå ner 30 kg, var det ingen av mina vänner som trodde mig. - Nä, du kan inte gå ner 30 kg, det blir för smalt. Så smal ska man inte vara. Sa de.

Nu väger jag 95 kg, och jag kan säga att jag känner mig HET.

Får jättemycket komplimanger och kommentarer, och känner mig oerhört snygg. Dock ska jag ner till minst 80 kg.

Vad jag vill säga är att du har säkert en jättesnygg kropp. Jag tror inte att du är mullig ens. Jag tänker att en mullig person har minst 15-20 kg övervikt.

Jag tror du är jättefin!
    Varför inte stanna vid 95 kg om du känner dig het, får komplimanger och trivs med det?
  • Anonym (BBW admirer)
    Anonym (mullig) skrev 2018-03-10 09:21:32 följande:
    Det tar emot men kanske ett steg åt att börja tycka om mig själv genom att visa mig
    Fantastiskt fin drömkropp! Kan knappast bli bättre än så.
  • Anonym (BBW admirer)

Mulliga skönheter är vad många av oss drömmer om. Chubby chasers nöjer sig inte med mindre, bara det bästa är stort nog.

• Anonym (BBW admirer)
    Anonym (mullig) skrev 2018-05-14 16:25:31 följande:
    Det är så konstigt för jag kan titta på andra personer som t o m är större än mig och tycka att dem ser riktigt fina ut och är vackra, men när det kommer till mig själv är det nästan omöjligt då hittar jag bara alla fel.. 
    Sluta vara så självkritisk. Andra tycker alldeles säkert du är vacker. Antagligen bara en tidsfråga innan även du själv upptäcker det. :)
  • Anonym (BBW admirer)
    Anonym (mullig) skrev 2018-05-14 21:49:20 följande:
    Nä inte så värst mullig kom nog efter puberteten.. och det värsta kom efter studenten
    Nä inte så värst mullig kom nog efter puberteten.. och det bästa kom efter studenten.
  • Anonym (BBW admirer)
    Slickthesick skrev 2018-05-18 01:32:40 följande:

Såg bilden på dig och jag tycker att du har jätte härliga former Älskar din mage! Tyck om dig själv för du är mycket sexig Mvh mig :)

Armarna, ALLT, är helt outstanding. Fantastiskt fin och kurvig drömkropp! TS kan vara stolt.
  • Anonym (BBW admirer)
    Anonym (mullig) skrev 2018-08-17 17:34:11 följande:

Har äntligen träffat en person som får mig att känna mig vacker precis som jag är :) han får mig att le och han får mig att kunna titta mig själv i spegeln och säga jag är vacker :)

Vet inte riktigt varför jag skriver det här men ville få ut min lycka så alla kan se :)

Tro det eller ej, men sådana personer finns det många av. Varje normal man borde få sin kvinna att känna sig vacker. Stora kvinnor är dessutom extra vackra.
  • Anonym (BBW admirer)
    Anonym (mullig) skrev 2018-08-22 18:28:32 följande:
    Han valde att inte dyka upp på dejten.. utan någon som helst förklaring, så valde att gå vidare, vilket jag är väldigt glad över, har nu träffat den personen som är ärlig med mig och som förstår och accepterar mina fel och brister
    Vilka brister? Till det yttre har du i varje fall inga som helst fel eller brister. Vackrare tjej får man leta efter. Han som aldrig dök upp på dejten gjorde sitt livs misstag.
Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?