Inlägg från: Anonym (Carl) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Carl)

Ha sex med en mullig tjej?

Mulligt är faktiskt grundförutsättningen för att jag skall tända på en kvinna.

• Anonym (Carl)
    Anonym (BBW admirer) skrev 2018-02-24 17:22:31 följande:

Mulliga till tjocka kvinnor är bäst alla dagar veckan. Gärna mer än bara några futtiga extrakilon, helst några tiotal. Otroligt häftigt och tilldragande om övervägande delen av dessa kilon är placerade på ben, höfter och rumpa. Baktung, päronformad, knubbig eller rultig är så vackert.  En pösig mage som en överjäst vetedeg är gosigt det med.

• Anonym (Carl)
    Anonym (mullig) skrev 2018-02-24 19:21:04 följande:

Ni gör mig förvånad, majoriteten av er som svarat verkar föredra mulliga, sen förstår jag givetvis att det ändå hänger på personligheten, men det försts man ändå får syn på är det yttre och känner själv hur vissa bara tittat förbi mig och inte försökt få kontakt och det tror jag handlar om min vikt

Känslan av att inte bli sedd tror jag är lika vanlig bland smala kvinnor. Skillnaden är bara att de har andra hangups, som ex platt rumpa.
  • Anonym (Carl)
    Anonym (mullig) skrev 2018-02-24 19:45:43 följande:

Det har du rätt i

När du själv känner dig fin så märks det utåt och du kommer även att bli sedd. Sliten förklaring men lika sann.
  • Anonym (Carl)
    Anonym (anneli) skrev 2018-02-24 20:49:27 följande:

Men inte säger du väl nej till en slank tjej med platt mage och fast rumpa? eller? OM nu undret händer och en sån tjej faktiskt vill ha dej?

Jo det har hänt flera gånger. Dock vet jag numera vad jag gillar så dessvärre är det mycket sällan jag dejtar smala kvinnor.
  • Anonym (Carl)
    Anonym (anneli) skrev 2018-02-24 21:17:29 följande:

Vadå "dessvärre"? Vi smala tjejer med platta magar och vältränade rumpor klarar oss utan dig. Det är två skilda världar lyckligtvis. Fettona för sig och vi som gillar hälsa och träning för sig och vi funkar finfint jämsides

Du behöver inte vara generad för att du har dåligt självförtroende. Många mulliga är tokigt vältränade och det vet du också.

Min längsta relation (drygt 10 år) var med en smal kvinna, så helheten är det viktiga. Men nu är jag ärlig mot mig själv och väljer ofta mulliga med timglasfigur.
  • Anonym (Carl)
    Anonym (anneli) skrev 2018-02-24 21:35:09 följande:

Jag har inte en susning om hur "mulliga" tränar. Jag hoppas de tränar och mår bra och lyckas behålla sin härliga mullighet för dig att gosa loss i

Klok inställning. Lycka till med träningen.
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Tess) skrev 2018-02-24 23:40:48 följande:

173 cm 77 kg. Har inte något samliv längre pga min kropp. Måste göra något snarast. Promenerade idag till låten ?Go your own way? med Fleetwood Mac. Kände som att jag skulle kunnat gå flera mil till den låten.

Fattar inte, det låter ju som en högst normal vikt. Knappt mullig ens.
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-02-25 17:39:17 följande:

Menar du att du är överviktig? Det är du ju inte!!!! Du är smal!

Jag är 177 cm, och vägde 105kg. När jag berättade att jag skulle gå ner 30 kg, var det ingen av mina vänner som trodde mig. - Nä, du kan inte gå ner 30 kg, det blir för smalt. Så smal ska man inte vara. Sa de.

Nu väger jag 95 kg, och jag kan säga att jag känner mig HET.

Får jättemycket komplimanger och kommentarer, och känner mig oerhört snygg. Dock ska jag ner till minst 80 kg.

Vad jag vill säga är att du har säkert en jättesnygg kropp. Jag tror inte att du är mullig ens. Jag tänker att en mullig person har minst 15-20 kg övervikt.

Jag tror du är jättefin!

Tack för att du delar med dig!
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-02-25 18:38:47 följande:

Tack Anonym (Carl)!

Det var så lite!
  • Anonym (Carl)
    Anonym (mullig) skrev 2018-03-10 09:21:32 följande:

Det tar emot men kanske ett steg åt att börja tycka om mig själv genom att visa mig

Du har en härlig kropp!!!
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Spanien) skrev 2018-03-12 12:27:52 följande:

Överviktiga kan banta (om de vill).

Nedvärderande idioter kommer dock förbli idioter.

Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?