Ha sex med en mullig tjej?
"Mulliga" tjejer alla dagar i veckan
"Mulliga" tjejer alla dagar i veckan
Men inte säger du väl nej till en slank tjej med platt mage och fast rumpa? eller? OM nu undret händer och en sån tjej faktiskt vill ha dej?
173 cm 77 kg. Har inte något samliv längre pga min kropp. Måste göra något snarast. Promenerade idag till låten ?Go your own way? med Fleetwood Mac. Kände som att jag skulle kunnat gå flera mil till den låten.
Mulliga tjejer ä tunga och jobbiga, fläsk hit och dit, de svettas mer och luktar äckligt. Fyfan för en mullig tjejs bullfittstonfisksfitta
Det är väldigt skönt att människor är olika. Det finns människor som gillar mulliga och andra som föredrar tunnare figur. Fast viktigast är vad du gillar.
Skit i vad andra tycker.
Tänk på att alla går runt med osäkerhet i magen. Åtmiståne merparten normala människor. Själv så blir jag inte särskillt attraherad/nyfiken på supersjälvsäkra människor som vet svaret på allt och är supermodeller enligt dem själva.
Män som te.x jag själv (är 190cm och väger 83kg) är ganska osäker och med lite lagom kass självkänsla. Fast jag jobbar på det och säger peppande saker för mig själv under dagarna.
Du äger och dominerar tjejjen!
Mvh