Inlägg från: Anonym (Linda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linda)

Ha sex med en mullig tjej?

John22 skrev 2018-02-24 13:31:27 följande:

Nej, mulliga går bort, precis som kroppar med anorexivarning.

• Anonym (Linda)
    Anonym (Blä) skrev 2018-02-25 09:13:30 följande:

Mulliga tjejer ä tunga och jobbiga, fläsk hit och dit, de svettas mer och luktar äckligt. Fyfan för en mullig tjejs bullfittstonfisksfitta

Elakt skrivet. Är du perfekt.

Finns inget som säger att en smal tjej skulle vara mer fräsch. Det har inget med detta att göra. Det tyder på hur omogen du är . Du skall låta bli att dra alla över en cam. Mulliga tjejer kan vara vältränade med. Att svettas mycket betyder att de är vältränade. Visste du inte det? Pucko
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Blä) skrev 2018-02-25 09:13:30 följande:

Mulliga tjejer ä tunga och jobbiga, fläsk hit och dit, de svettas mer och luktar äckligt. Fyfan för en mullig tjejs bullfittstonfisksfitta

Visa en bild på dig
  • Anonym (Linda)
    Anonym (The man) skrev 2018-05-13 01:01:24 följande:

Va fan

Älskar att knulla mullia tjeje

Bra mycket mjukare än en planka med hål i

• Anonym (Linda)
    Nickebobo skrev 2018-05-15 07:46:23 följande:

Mulliga tjejer är det bästa och vackraste som finns ????den kvinnliga kroppen med lite extra hull är det sexigaste jag vet!

härligt. Gillar du inte plankor med hål i?
  • Anonym (Linda)

Jag kan inte förstå varför sex med en mullig kvinna inte skulle vara lika bra. Det finns många män som gillar mulliga kvinnor med former. Mullig betyder inte överviktig generellt. Är det bättre att ha ett benrangel i sängen där knotorna sticker ut? Sex har inte nåt att göra med utseendet

• Anonym (Linda)

Mulliga kvinnor är attraktivt lika väl som smala. Attraktion har inte nåt med att göra kropps formen

• Anonym (Linda)
    Anonym (mullig) skrev 2018-06-04 13:43:21 följande:

Det har d rätt i men kände inte så när jag startade forumet... Då var det en stor osäkerhet i mig..

Fast lite har det med utseendet tänker jag på det sättet att det krävs attraktion för att det ska vara skönt iaf i min värld kan tänka fel

Då är du en osäker man över lag. Har väl inget med att göra om det är skönt eller inte. Med hur kroppen ser ut . Alla ser olika ut men har könsorgan. Räcker inte det. Bröst och heta kyssar mm
  • Anonym (Linda)

Jag har en kk han älskar min mulliga kropp. Bröst mm . Han har en liten späd fru.

• Anonym (Linda)
    Pope Joan II skrev 2018-06-04 15:27:02 följande:

Alla ser olika ut men har könsorgan? Och "räcker inte det"? Jag tror att det råder enighet i en mycket stor del av populationen - eventuellt bland alla utom just du - att de inte räcker med att folk har könsorgan för att man ska vilja ligga med dem. 

Det var inte så jag menade. Utan kroppen även om den råkar vara mullig. Kan vara lika attraktiv som någon annan
  • Anonym (Linda)
    thofa1 skrev 2018-07-29 11:01:40 följande:

Jätte snygg ju.

Förstår inte hur någon kan dissa dig.

Att ha sex med ett benrangel kan väl inte vara något att hänga i julgranen. När benpipor sticker ut. Bättre med kvinnor med former.
  • Anonym (Linda)

Vem har satt upp idealet? Säkert någon korkad man. Jag är mullig . Det gillas hos män. Mina stora bröst och bröstvårtor med . Inget fel med att vara mullig. Tvärtom

• Anonym (Linda)

Gött med mulliga damer mums mums filibabba

Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?