Inlägg från: DuranDuran |Visa alla inlägg
  • DuranDuran

Ha sex med en mullig tjej?

Anonym (mullig) skrev 2018-02-23 14:15:52 följande:

Hej,

jag funderar lite på vad killar tycker om att ha sex med någon som är mullig, har lite svårt att bli bekväm i min egna kropp då jag har några kilo extra och önskar till och från att jag var lika smal som idealet.. 

Jag har breda höfter, stora bröst och stor rumpa, så är rätt kurvig, dock har jag även lite extra mage och större lår vad tycker killar om detta egentligen?

Låter mysigt.
  • DuranDuran
    Anonym (mullig) skrev 2018-02-23 21:57:46 följande:

Vad mycket positivt ni ger mig, sådan skillnad från ett annat forum där det sades att mulliga tjejer är inget att ha och dem som gillar dessa är en minoritet, m.m.

Känner mig redan lite tryggare i mig själv av att göra att det finns killar som tänder på oss som är lite större,

Landar gärna mjukt...
  • DuranDuran
    Anonym (mullig) skrev 2018-02-23 21:57:46 följande:

Vad mycket positivt ni ger mig, sådan skillnad från ett annat forum där det sades att mulliga tjejer är inget att ha och dem som gillar dessa är en minoritet, m.m.

Känner mig redan lite tryggare i mig själv av att göra att det finns killar som tänder på oss som är lite större,

Hur mullig...?
  • DuranDuran
    Anonym (mullig) skrev 2018-02-23 22:25:45 följande:
    Svårt att beskriva, har du någon måttstock du gör efter tänker bild eller så
    Skicka ett PM om du vill...
  • DuranDuran
    Anonym (Anonym) skrev 2018-02-25 20:03:33 följande:

Vad betyder BBW? (Som i BBW admirer)

Big Beautiful Woman = BBW.

Super Size Big Beautiful Woman = SSBBW.
  • DuranDuran
    Anonym (Anonym) skrev 2018-02-25 20:03:33 följande:

Vad betyder BBW? (Som i BBW admirer)

Finns gott om BBW-klubbar i U.S.A. = landet för dig som gillar stort!
Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?