Ha sex med en mullig tjej?
Har haft sex med många mulliga tjejer och det är nice, upplever det som att de varit kåtare än de smala tjejer jag haft sex med.
Du ser härlig ut : )
Har haft sex med många mulliga tjejer och det är nice, upplever det som att de varit kåtare än de smala tjejer jag haft sex med.
Du ser härlig ut : )
Ärligt talat så skiter jag i vad folk känner, fakta säger att fetma är ohälsosamt, en kostnad för samhället och dåligt för miljön pga överkonsumtion och föroreningar.
Att du inte har sjukdomar nu är ingen garanti för att din BMI-kurva inte kommer stiga med åren och att du sen får följdsjukdomar om du fortsätter leva som du gör.
Kan hända att du äter hälsosam mat, problemet är att du äter för två personer.
Om man tar steorider och ökar i muskelmassa så pass att vikten ökar till samma nivå som personer med fetma så är det också negativt. Personer som inte tar steroider ökar normalt sett inte i vikt på samma sätt. Måste man äta för 4 pers för att upprätthålla sin muskelmassa och man jobbar på kontor så är man helt fel ute. Man sliter på sina organ.
Mindre värd? När sa jag det? Att jag anser att folk får ta sitt eget ansvar för sin kropp har inget med värde att göra. Jag tycker däremot att vissa människor har en sämre karaktär om de är lata, feta, kriminella eller liknande. Och jag säger det till dem också så de vet vad som de behöver göra för att bättra sig.