Inlägg från: Anonym (man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (man)

Ha sex med en mullig tjej?

Anonym (mullig) skrev 2018-03-10 09:21:32 följande:
    Det tar emot men kanske ett steg åt att börja tycka om mig själv genom att visa mig
    Alltså, jag tycker att du är snygg. På riktigt. Slappna av. Tro på dig själv. Världen är full av killar som skulle vara jättenöjda över att få vara vid din sida - och ha sex med dig.
  • Anonym (man)
    Anonym (mullig) skrev 2018-05-14 09:59:46 följande:
    Har börjat släppa det nu men har ändå lite svårt för det... Hoppas att jag snart träffar någon som gillar mig för precis som jag ser ut
    Att vara stressad över att vilja "träffa någon snart" är nog ett större hinder än vad din kropp är.
  • Anonym (man)
    Anonym (mullig) skrev 2018-05-14 11:30:57 följande:
    jasså, hur tänker du då?
    Att, klyschigt sagt, "desperation syns utåt" och det är mer avtändande än storlek L på byxorna.

Jag vet inte om du är desperat men vissa saker du skriver här antyder det lite grand. "Hoppas det sker snart", typ.

Ta det lugnt. Du är vacker. 

Var vän med dig själv först så kommer resten att ske.
  • Anonym (man)
    Thrandir skrev 2018-05-14 12:25:34 följande:
    Prova anonym chatt med någon, prata sex och prova även att skicka lite intima bilder. Den positiva respons du kommer få kommer att stärka ditt självförtroende enormt mycket och du kommer känna dig sexig i din kropp. De blickar du får ute på stan kommer du känna att dem suktar efter din kropp!
    Eller ... ge fan i att skicka "intima bilder".

Tip of the decade för flickan som inte vill vara utlagd naken för alla att beskåda för resten av all tid på jorden någonsin.
  • Anonym (man)
    Thrandir skrev 2018-05-14 14:01:53 följande:
    Det är helt upp till individen om vad man vill och inte vill göra! Om du vill ge hene ett förslag om att inte göra det så har du all rätt att göra det!
    Mmm ..

Sitta och fiska efter nakenbilder på nätet.

Bildresultat för i see what you did there
  • Anonym (man)
    Thrandir skrev 2018-05-14 15:20:32 följande:
    Om du har problem med att vissa tycker om att se andra nakna så tror jag du får hålla dig undan internet! Ja,jag skulle inte ha något emot att få se ts naken då den bilden hon la upp på sig, tyckte jag hon var mycket attraherande!
    Nöjd så?
    Det är bara så desperat att gå in i en tråd av en tjej med dåligt självförtroende, smickra TS, säga sig vilja prata med henne privat och sedan insinuera att lite nakenbilder kanske vore trevligt.

Nu kanske TS klarar av detta ändå, men man undra hur nästa offer för denna typ av "uppvaktning" reagerar.
Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?