Inlägg från: Anonym (Sann) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sann)

Ha sex med en mullig tjej?

Svårt att svara utan bild. Vissa säger att de är mulliga när de enligt mig är smällfeta.

Jag har inget emot lite kött på rumpa och lår, brösten är ointressanta för mig. Jag föredrar platt mage.

Varför inte banta bort fläsket?

Fett = dålig karaktär, ohälsa och mental svaghet

• Anonym (Sann)

Omg!! Jag vet inte vart jag ska börja...

PappaAnders försöker vara en ädel riddare och hejar på BMI kurvan för att desperat öka chansen för ett ligg. Ärligt talat så får han tro jag bottennappens bottennapp, vem bryr sig, kom med faktaargument istället.

TS aka Mullig, tråkigt att du är så lättkränkt, men som jag sa, mental svaghet är en av anledningarna till att du har fettma. Du har svårt att sätta mål och nå dem. Det är dessutom ohälsosamt att ha fettma, vilket kommer leda till olika följdsjukdommar. Bara det borde motivera dig om något att banta och träna.

Humlan låter bli att påpeka sin flickväns fettma för han vill att hon ska trivas och må bra över sin ohälsosamma kropp. Det är ju ett hyckleri av feghet eller rent av korkat då det är omöjligt att uppnå, dvs vara tjock och må bra. 99% av alla som är tjocka mår inte bra när det kommer till hur de trivs med sin kropp.

Fettma ska bekämpas då det är en folksjukdom som kosta samhället extrem mycket pengar. Sluta dalta med tjockisarna, det är deras eget fel och deras eget ansvar att gå ner i vikt.

• Anonym (Sann)

Vill du att jag ska rabbla upp massa sjukdommar i en lista eller kan du själv googla ?följdsjukdomar fetma??

Detta kostar sjukvården extremt mycket pengar, dvs skattepengar som vi som sköter vikten måste vara med och betala. Det resulterar i att mindre pengar kan läggas på forskning och personer som blir sjuka av anledningar som inte är självförvållade av ohälsosamt levene.

Fetma är jämförbart med rökning.

Sen utöver det så kostar det mer flygbränsle för att frakta alla extra kilo fett som alla tjockisar på planet bär med sig. Det är inte miljövänligt och kommer också kosta pengar. Bilar drar mer bensin, vilket ökar utsläppen. Kanske låter löjligt men räknar du ut alla extra fläskkilo på alla bilister i världen så inser man snabbt att det är en jäkla massa fläsk som måste transporteras runt.

Kanske inte skyller på andra men du tar inget ansvar för de kostnader du lägger på oss andra.

• Anonym (Sann)

Ärligt talat så skiter jag i vad folk känner, fakta säger att fetma är ohälsosamt, en kostnad för samhället och dåligt för miljön pga överkonsumtion och föroreningar.

Att du inte har sjukdomar nu är ingen garanti för att din BMI-kurva inte kommer stiga med åren och att du sen får följdsjukdomar om du fortsätter leva som du gör.

Kan hända att du äter hälsosam mat, problemet är att du äter för två personer.

Om man tar steorider och ökar i muskelmassa så pass att vikten ökar till samma nivå som personer med fetma så är det också negativt. Personer som inte tar steroider ökar normalt sett inte i vikt på samma sätt. Måste man äta för 4 pers för att upprätthålla sin muskelmassa och man jobbar på kontor så är man helt fel ute. Man sliter på sina organ.

Mindre värd? När sa jag det? Att jag anser att folk får ta sitt eget ansvar för sin kropp har inget med värde att göra. Jag tycker däremot att vissa människor har en sämre karaktär om de är lata, feta, kriminella eller liknande. Och jag säger det till dem också så de vet vad som de behöver göra för att bättra sig.

• Anonym (Sann)

Såg din bild nu. Nej, du är inte mullig, det där är början på fetma. Mullig är man om man har lite extra kurvor på kroppen. Du har ju valkar och bilring på magen. Man ser även hur trosorna skär in ett par centimeter i fettet vid höfterna.

Fett deformeras av åtsittande kläder medan muskler och ben inte deformeras av kläder.

Du ska vara medveten om att du inte bara har fett på magen, dina organ inne i kroppen har också fettansamlingar.

Vill inte klanka på dig, säger bara som det är. Du ska ha beröm för att du hade mod att lägga ut en bild!

Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?