Omg!! Jag vet inte vart jag ska börja...
PappaAnders försöker vara en ädel riddare och hejar på BMI kurvan för att desperat öka chansen för ett ligg. Ärligt talat så får han tro jag bottennappens bottennapp, vem bryr sig, kom med faktaargument istället.
TS aka Mullig, tråkigt att du är så lättkränkt, men som jag sa, mental svaghet är en av anledningarna till att du har fettma. Du har svårt att sätta mål och nå dem. Det är dessutom ohälsosamt att ha fettma, vilket kommer leda till olika följdsjukdommar. Bara det borde motivera dig om något att banta och träna.
Humlan låter bli att påpeka sin flickväns fettma för han vill att hon ska trivas och må bra över sin ohälsosamma kropp. Det är ju ett hyckleri av feghet eller rent av korkat då det är omöjligt att uppnå, dvs vara tjock och må bra. 99% av alla som är tjocka mår inte bra när det kommer till hur de trivs med sin kropp.
Fettma ska bekämpas då det är en folksjukdom som kosta samhället extrem mycket pengar. Sluta dalta med tjockisarna, det är deras eget fel och deras eget ansvar att gå ner i vikt.