Inlägg från: Anonym (Friform) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Friform)

Ha sex med en mullig tjej?

Anonym (mullig) skrev 2018-02-24 19:21:04 följande:

Ni gör mig förvånad, majoriteten av er som svarat verkar föredra mulliga, sen förstår jag givetvis att det ändå hänger på personligheten, men det försts man ändå får syn på är det yttre och känner själv hur vissa bara tittat förbi mig och inte försökt få kontakt och det tror jag handlar om min vikt

Om frågan skulle vara: Är att vara mullig en dealbreaker om kemin finns och man gillar varandras personlighet så tror jag ännu fler (det är ju redan många) skulle säga att kroppsform eller vikt inte spelar roll.
  • Anonym (Friform)
    Anonym (Sann) skrev 2018-03-12 04:27:05 följande:

Såg din bild nu. Nej, du är inte mullig, det där är början på fetma. Mullig är man om man har lite extra kurvor på kroppen. Du har ju valkar och bilring på magen. Man ser även hur trosorna skär in ett par centimeter i fettet vid höfterna.

Fett deformeras av åtsittande kläder medan muskler och ben inte deformeras av kläder.

Du ska vara medveten om att du inte bara har fett på magen, dina organ inne i kroppen har också fettansamlingar.

Vill inte klanka på dig, säger bara som det är. Du ska ha beröm för att du hade mod att lägga ut en bild!

Fyfan vilken vidrig människa du är!

Ditt andra inlägg med så kallad fakta är inte bättre det heller. Vet du vad som är allra mest skadligt för människor? Ensamhet. Det är farligt på samma nivå som ett paket cigaretter om dagen. Ska vi då börja tala om för alla som inte har en partner eller bästa vän att de är lata och karaktärslösa? Skärp dig.

Gå en kurs i empati och om du ska yttra fakta så läs åtminstone ikapp om vad kunskapsläget säger idag, inte nån slapp populärvetenskaplig sammanfattning från 90-talet.

Jag kan inte för mitt liv förstå varför man aktivt väljer att vara vidrig mot sina medmänniskor på det sättet du är. Och dessutom försöker med härskartekniker som att du minsann bara hänvisar till nånting objektivt.

Skaffa dig en vettig människosyn innan du fortsätter interagera med andra, för i nuläget är du skrämmande empatilös och borde inte få vistas ute bland folk.
  • Anonym (Friform)
    Anonym (Sann) skrev 2018-03-11 04:41:17 följande:

Svårt att svara utan bild. Vissa säger att de är mulliga när de enligt mig är smällfeta.

Jag har inget emot lite kött på rumpa och lår, brösten är ointressanta för mig. Jag föredrar platt mage.

Varför inte banta bort fläsket?

Fett = dålig karaktär, ohälsa och mental svaghet

Din defintion av varför man är fet är empiriskt felaktig enlig stora vetenskapliga studier. Läs på och sluta vara nedlåtande.
  • Anonym (Friform)
    Anonym (mullig) skrev 2018-03-12 11:44:37 följande:

Tack för ditt stöd, jag orkade inte svara mer blev bara värre och värre tycker jag och var skönt att se att det finns personer även på min sida.. Det har slutat handla om en kroppsform och gått över till att trycka ner en som person och är riktigt jobbigt att läsa men tack vare alla er som stöttar gör det lättare att ta..

Men samtidigt får jag kanske skylla mig själv om jag väljer att lägga in i ett sådant här forum.. 

Skylla sig själv kanske utifrån vetskapen om att Familjeliv väldigt ofta inte är ett särskilt trevligt eller supportande forum. Samtidigt ... om bara de personerna som inte har nån gräns för hur horribla saker de kan skriva till en annan människa av kött och blod - tänk vad hemskt forumet skulle vara då!

Så, jag tycker det är bra att du visar dig ärlig och sårbar. Det finns aldrig några garantier för att det kommer falla väl ut, men som du märkt av kommentarerna så finns det väldigt många månniskor som antingen är helt obekymrade av ens partners vikt så länge man klickar; andra som föredrar mulliga eller riktigt stora (bbw) partners; och dem som tycker att det är det bästa som finns.

Det går alltid att hitta människor som tycker att man är toppen. Men ingen kan tillfredsställa alla med sitt utseende. Och det är vi väl inte heller satta här på jorden att göra ...

För egen del så har jag blivit raggad på av tjejen som prickar in den där Hollywood-varianten av snygg. Men flera gånger har jag dragit mig ur situationen för att det visat sig att tjejen i fråga haft en kass personlighet (eller väljer att visa upp en sån front i sammanhanget). Kass personlighet: Det är definitivt en dealbreaker. Även när det gäller att bara ligga.
Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?