Inlägg från: Anonym (mullig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mullig)

Ha sex med en mullig tjej?

Speeddevil skrev 2018-06-03 11:48:01 följande:

Det finns väl gott om killar som gillar bbw tjejer.

Annars finns det ju sidor man inte behöver visa bild med en gång.

Jag är övertygad om att du är en trevlig tjejkompis hittar nån att dejta o bygga nåt med.

Denna tråd har fått mig att få en inblick över att det finns personer som gillar oss som är lite större, och har fått kontakt med en fantastisk kille som får mig att känna mig vacker, något som är stort för mig
  • Anonym (mullig)
    thofa1 skrev 2018-06-03 11:54:46 följande:

Är övertygad att det finns många som gillar dig. Hur ser du ut?

Bild kanske?

Har fått kontakt med en fantastisk kille, som får mig att känna mig vacker, något som är svårt att lyckas med.. här är bilden jag lagt upp tidigare :)

• Anonym (mullig)
    thofa1 skrev 2018-06-03 15:04:36 följande:

Jätte vacker ju. Var stolt

Tack, har blivit mer stolt över mig själv, och försöker verkligen älska min kropp för den den är
  • Anonym (mullig)
    Anonym (Jag1) skrev 2018-06-03 16:32:08 följande:

Jag skulle skratta mig lycklig om jag bara en enda gång fick känna en så fin kropp mot min och hålla om den överallt.

Jasså tack :)
  • Anonym (mullig)
    Speeddevil skrev 2018-06-03 20:29:37 följande:

Jag hade lätt pratat med dig och träffat dig, när man ser din bild så tycker jag du är jättefin!

Tack :)
  • Anonym (mullig)
    Anonym (Rätt storlek) skrev 2018-06-03 20:37:10 följande:

Du är jättefin, men mitt tips till dig är att skaffa underkläder i rätt storlek. De där trosorna som skär in och skapar en massa onödiga valkar är inte smickrande.

Tack,

Absolut, tackar för rådet, trosorna är i rätt storlek men satt inte ordentligt tog bara bilden i förbifarten
  • Anonym (mullig)
    Anonym (Stalin) skrev 2018-06-03 20:36:30 följande:

. Du är ju jättefin tycker jag ??

Tack
  • Anonym (mullig)
    Mr jonsson skrev 2018-06-04 00:11:44 följande:

Nu har du missförstått mej totalt!!!!!!!!!

Tjejen som jag försökte hjälpa handlade inte om att jag skulle sätta på henne. Jag en vilja att hjälpa folk som uppenbarligen är i behov av hjälp.

Senast idag engagerade jag mej för en kvinna med en obotlig sjukdom och har fått klartecken för att 18personer nu ska ha en arbetsdag för att rensa upp i hennes igenvuxna trädgård och göra huset beboeligt.....och jag tänkte inte heller knulla denna 77 åriga kvinna.

Men oskulden här ovan hade gått in i en låsning vid möte med män och hon hade då bestämt sig för att ge upp tanken på män och titulera sig som assexuell trots att hennes blogg skrek att hon ville få hjälp med detta. Att då få snacka ohämmat med en man/mentor som inte tänkt bli hennes käraste kunde göra samtalet mindre blygt.

Därmed är jag inte ute efter att penetrera dej och bor ttoligen 80mil fel dessutom.

Men du beskriver att du sk ställer ganska höga könslomässiga krav för att du ska hoppa i säng med någon är tyvärr naturligt när man är nybörjare och därmed låser det sig änmer. En kvinna som har sexerfarenhet föredrar nästan alltid det samma men deras relarion till sex är avdramatiserad och därför kan de hoppa i säng av ren kåthet ONS eller bara vilja ha en kk som kravlöst tillfredställer henne. Så ett tips är att inte omgärda dej med allt för höga regler om att din blivande måste vara exakt si o så.

Jättefina egenskaper hos dig att du hjälper personer som behöver hjälp... Men samtidigt så kan du inte dra kortet med kvinnan som var oskuld, fine det var hon och hon ville nog inte vara det men att du anser att hon bara ska tacka och ta emot hjälpen för att bli av med den... Det gör mig så enormt irriterad.. bara för att du är en man så behöver det inte innebära att man vill ligga med dig även om man är oskuöd... Och med ditt synsätt kring det här så kan jag säga att det finns inget mer avtändande än när en man tror att han är bäst och anser stå över kvinnans val om vem hon vill vara intim med...

Jag har inga regler om att personen ska vara si eller så, men jag har ändå krav att det inte är vem som helst som får uppleva det med mig... Jag är ingen tjej som bara vill ha lite roligt för mig krävs det tillit från personen och detta grundar sig i att jag varit utsatt för något som kallas grooming när jag var i tonåren något som påverkat mig mycket och skadat mig... Så du kommer inte och säger till mig att jag inte ska ha några regler eller krav, det kommer jag aldrig hålla med dig om...
  • Anonym (mullig)
    Smurre skrev 2018-06-04 00:07:22 följande:

Hej är en ganska smal kille som hade en romans eller en KK med en tjej om var lite rundare än dig.

Vi hade det jätte trevligt jag tänkte aldrig på att hon hade några extra kilon.

Sexet var hur bra som helst vi provade det mesta som man kan göra i sex väg.

Så oroa dig inte för sök att bara njuta!!!

Tack för lite positiva erfarenheter :) jag känner samma varför ska en kropp avgöra hur och var du har sex?
  • Anonym (mullig)
    Mr jonsson skrev 2018-06-04 12:40:44 följande:

Nä men nu får du för fasiken ge dej eller vad har du för problem!!!!

Har jag inte förklarat nog tydligt att syftet var inte att jag skulle pöka, penetrera, knulla oskulden jag försökte hjälpa. Jag föreslog att mötas på icas fik för att snacka och det är knappast ett ställe för att pöka. Är det så här du tänker snett så förstår jag att ett o annat skiter sig för dej.

Okej då missförstod jag dig, förlåt, trodde du var ute efter mer.. men snälla du behöver ju inte reagera så stark var en öm tå känns det som men ber om ursäkt om jag missuppfattade ditt syfte
Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?