Ha sex med en mullig tjej?
Det finns väl gott om killar som gillar bbw tjejer.
Annars finns det ju sidor man inte behöver visa bild med en gång.
Jag är övertygad om att du är en trevlig tjejkompis hittar nån att dejta o bygga nåt med.
Det finns väl gott om killar som gillar bbw tjejer.
Annars finns det ju sidor man inte behöver visa bild med en gång.
Jag är övertygad om att du är en trevlig tjejkompis hittar nån att dejta o bygga nåt med.
Är övertygad att det finns många som gillar dig. Hur ser du ut?
Bild kanske?
Jätte vacker ju. Var stolt
Jag skulle skratta mig lycklig om jag bara en enda gång fick känna en så fin kropp mot min och hålla om den överallt.
Jag hade lätt pratat med dig och träffat dig, när man ser din bild så tycker jag du är jättefin!
Du är jättefin, men mitt tips till dig är att skaffa underkläder i rätt storlek. De där trosorna som skär in och skapar en massa onödiga valkar är inte smickrande.
. Du är ju jättefin tycker jag ??
Nu har du missförstått mej totalt!!!!!!!!!
Tjejen som jag försökte hjälpa handlade inte om att jag skulle sätta på henne. Jag en vilja att hjälpa folk som uppenbarligen är i behov av hjälp.
Senast idag engagerade jag mej för en kvinna med en obotlig sjukdom och har fått klartecken för att 18personer nu ska ha en arbetsdag för att rensa upp i hennes igenvuxna trädgård och göra huset beboeligt.....och jag tänkte inte heller knulla denna 77 åriga kvinna.
Men oskulden här ovan hade gått in i en låsning vid möte med män och hon hade då bestämt sig för att ge upp tanken på män och titulera sig som assexuell trots att hennes blogg skrek att hon ville få hjälp med detta. Att då få snacka ohämmat med en man/mentor som inte tänkt bli hennes käraste kunde göra samtalet mindre blygt.
Därmed är jag inte ute efter att penetrera dej och bor ttoligen 80mil fel dessutom.
Men du beskriver att du sk ställer ganska höga könslomässiga krav för att du ska hoppa i säng med någon är tyvärr naturligt när man är nybörjare och därmed låser det sig änmer. En kvinna som har sexerfarenhet föredrar nästan alltid det samma men deras relarion till sex är avdramatiserad och därför kan de hoppa i säng av ren kåthet ONS eller bara vilja ha en kk som kravlöst tillfredställer henne. Så ett tips är att inte omgärda dej med allt för höga regler om att din blivande måste vara exakt si o så.
Hej är en ganska smal kille som hade en romans eller en KK med en tjej om var lite rundare än dig.
Vi hade det jätte trevligt jag tänkte aldrig på att hon hade några extra kilon.
Sexet var hur bra som helst vi provade det mesta som man kan göra i sex väg.
Så oroa dig inte för sök att bara njuta!!!
Nä men nu får du för fasiken ge dej eller vad har du för problem!!!!
Har jag inte förklarat nog tydligt att syftet var inte att jag skulle pöka, penetrera, knulla oskulden jag försökte hjälpa. Jag föreslog att mötas på icas fik för att snacka och det är knappast ett ställe för att pöka. Är det så här du tänker snett så förstår jag att ett o annat skiter sig för dej.