Inlägg från: Anonym (mullig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mullig)

Ha sex med en mullig tjej?

Anonym (Linda) skrev 2018-06-04 12:49:39 följande:

Jag kan inte förstå varför sex med en mullig kvinna inte skulle vara lika bra. Det finns många män som gillar mulliga kvinnor med former. Mullig betyder inte överviktig generellt. Är det bättre att ha ett benrangel i sängen där knotorna sticker ut? Sex har inte nåt att göra med utseendet

Det har d rätt i men kände inte så när jag startade forumet... Då var det en stor osäkerhet i mig..

Fast lite har det med utseendet tänker jag på det sättet att det krävs attraktion för att det ska vara skönt iaf i min värld kan tänka fel
  • Anonym (mullig)
    Anonym (Linda) skrev 2018-06-04 13:49:55 följande:

Då är du en osäker man över lag. Har väl inget med att göra om det är skönt eller inte. Med hur kroppen ser ut . Alla ser olika ut men har könsorgan. Räcker inte det. Bröst och heta kyssar mm

Kan hälsa dig att jag är kvinna och inte man... Men bra sex har man väl med den man finner attraktiv... Iaf i min värld och de jag pratar med men alla tycker olika
  • Anonym (mullig)

Efter en grov diss hamnade jag på botten igen, hade äntligen börjat tycka om min kropp för vad den var och tro att jag kan nog vara omtyckt även trots jag är modellen större... Men hade fel och känner mig rätt nere, hopplös och värdelös...

Var på väg att hoppa gårdagens fest och bara ligga hemma och gömma mig.. men efter lite övertalning fixade jag iordning mig för att åka humöret var inte på topp och mycket funderande under hela festen vilket ledde till att det inte var lika roligt som annars.. men ändå glad över att jag kom iväg kände mig rätt snygg när jag bytt om och fixat mig

• Anonym (mullig)

Oj vilka positiva kommentarer, det var verkligen en boost för självförtroendet kan jag säga, och känner mig allt vackrare än jag gjorde igår... Tack ska ni ha

• Anonym (mullig)

Tack återigen för enormt mycket positiva ord.. börjar se vad ni ser också, kan känna mig vacker igen och det är viktigt för mig, för att jag ska må bra

• Anonym (mullig)
    Anonym (mannen) skrev 2018-07-31 22:02:39 följande:

Jag tror att en bättre strategi för att må bra är att lära sig hitta styrka inifrån istället för att läsa vad andra skriver om en.

Jo givetvis, men ibland behöver man höra att man tilltalar andra för att kunna se det själv...
  • Anonym (mullig)

Har äntligen träffat en person som får mig att känna mig vacker precis som jag är :) han får mig att le och han får mig att kunna titta mig själv i spegeln och säga jag är vacker :)

Vet inte riktigt varför jag skriver det här men ville få ut min lycka så alla kan se :)

• Anonym (mullig)
    Anonym (Jv) skrev 2018-08-17 19:19:11 följande:

Grattis! Minns att jag läste den här tråden för längesen:) Men, såg att du lagt ut en bild, blev såå nyfiken på hur du ser ut nu ju, och så går inte bilden att se :/ Du kan inte lägga ut den igen?

• Anonym (mullig)

Tack för alla fina kommentarer, :)

Börjar närma mig den dagen när jag ska visa mig för en person i verkligheten.. och få uppleva allt som hör till kan ärligt säga att jag är nervös och vet inte om jag kommer våga..

• Anonym (mullig)
    Pope Joan II skrev 2018-08-22 17:06:54 följande:

Vad hände med den förre killen då?

Han valde att inte dyka upp på dejten.. utan någon som helst förklaring, så valde att gå vidare, vilket jag är väldigt glad över, har nu träffat den personen som är ärlig med mig och som förstår och accepterar mina fel och brister
  • Anonym (mullig)
    Pope Joan II skrev 2018-08-22 20:14:26 följande:

Men det är väl inte killen du skriver om i #412? Honom träffade du ju efter att den du skriver om i inlägget jag citerar här inte dök upp.

Det är samma person som jag träffar nu som jag pratar om i #412, hade missat att jag skrivit innan, han dök upp på vår dejt och har varit fantastiskt, killen innan var det som inte dök upp.. oj nu blev det rörigt
  • Anonym (mullig)
    Anonym (EvenSteven) skrev 2018-08-27 14:40:52 följande:

Tycker det låter som du dejtar rätt friskt och att det kanske just det som är problemet.

Låter inte riktigt som rätt väg att gå om man har taskigt självförtroende utan man kanske bör lära känna personen ordentligt innan man börjar dejta.

Dejtar inte särskilt friskt.. eller vad är din måttstock rätt friskt?

Den första riktiga dejten blev inställd då personen inte dök upp,

Sen träffade jag en kille av en slump som allt känts rätt med och kan säga att jag inte längre är singel utan vi har valt att ta det vidare..
Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?