Inlägg från: Anonym (mullig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mullig)

Ha sex med en mullig tjej?

Anonym (Man 2) skrev 2018-04-25 06:30:31 följande:

Ok. Jobbigt. Hur gammal är du?

Blir 25 i sommar
  • Anonym (mullig)
    Njutare R skrev 2018-04-25 11:35:10 följande:

[quote=78661899][quote-nick]Anonym (mullig) skrev 2018-04-25 10:24:53 följande:[/quote-nick][/quote]

Du har jättevacker kropp. Blir definitivt attraherad!

Tack Skäms
  • Anonym (mullig)
    Njutare R skrev 2018-04-25 11:45:15 följande:

Fina underkläder ;)

Är från semestern så är min bikini, första gången på två-tre år som jag använder bikini. 
  • Anonym (mullig)
    Anonym (Man 2) skrev 2018-04-25 12:13:26 följande:
    Ok.. Då är du ändå tillräckligt mogen för att kunna arbeta med din självbild på ett konstruktivt sätt, men ändå inte "för gammal" för att ha sexdebut. Förstå mig rätt, man kan börja med sex när som helst, men det är säkert lättare att vara 25-26 och göra sitt första försök än att vara 35-40 typ.
    Förstår dig till hundra, jag ska ta tag i detta genom att ta hjälp av professionella personer, då jag har andra saker som hindrar mig också.. 
  • Anonym (mullig)
    Njutare R skrev 2018-04-25 12:47:26 följande:
    Det gör du rätt i. Du klär i det. Du hade definitivt fått mer än en blick från mig på stranden ;)
    Hihi jasså ;) tack för dina fina ord
  • Anonym (mullig)
    Johanneshovare skrev 2018-04-25 16:47:56 följande:

Tycker du ska lära känna din kropp vara stolt över den och uppskatta den själv om du kan njuta av den så kommer killarna också att njuta av den. Och glöm inte att det mycket handlar om personen mer än kroppen. Tänk på dig som en person inte som en kropp.

Så släpp loss och njut och lek

Du har så rätt i det du säger, jag ska verkligen försöka det.
  • Anonym (mullig)
    Johanneshovare skrev 2018-04-25 17:31:42 följande:

Försök inte, utan gör det. Var inte så allvarlig, utan var lekfull öppen och frisinnad.

Okej då gör jag det ;) jag har lätt för att bli allvarlig :)
  • Anonym (mullig)
    Johanneshovare skrev 2018-04-25 17:47:13 följande:

Allvar kan vara bra ibland men inte i samband med sex det är lek. låt din lekfullhet och exprementlusta flöda fritt. 

Tror mig kunna utröna att din bild är tagen på ett hotellrum och att bara en säng är tillrufsad, se till att båda sängarna är tillrufsade nästa gång ;).

Ska försöka göra det :)

Hihi det ska jag försöka med ;)
  • Anonym (mullig)

Det har varit väldigt mycket mer positiv respons än jag någonsin kunde hoppats på, jag är väldigt tacksam över det, det har verkligen tryckt undan de få negativa personer som skrivit

Johanneshovare skrev 2018-04-27 10:21:14 följande:

så nu vill jag tro att du fått så mycket respons att du inser att din mullighet snarare är en till gång än ett hinder. Tror att alla som skrivit till dig är positiva och att alla lite går som katten kring het gröt och rakt ut säger jag vill gärna ligga med dig.

tror inte du skulle ha några problem med att få ligga.

• Anonym (mullig)
    Anonym (Mums) skrev 2018-05-14 07:02:33 följande:

Du är helt perfekt! TS, sluta noja, njut och ta för dig istället. Min tjej funderade likt dig tills hon upptäckte att jag älskade henne precis så rund på rätta ställena som hon är.

Kurvor är det sexigaste som finns ju!

Har börjat släppa det nu men har ändå lite svårt för det... Hoppas att jag snart träffar någon som gillar mig för precis som jag ser ut
Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?