![Anonym (mullig)](/bundles/flmuser/images/default_avatar_th.png)
-
jasså, hur tänker du då?Anonym (man) skrev 2018-05-14 10:37:37 följande:Att vara stressad över att vilja "träffa någon snart" är nog ett större hinder än vad din kropp är.
-
Tack, det är ju bara synd att det inte finns någon i min närhet som känner sammaThrandir skrev 2018-05-14 11:14:30 följande:
Som sagt, du har en otroligt sexig kropp som många här blir sugna på. Är ju själv sugen på dig så!
-
Okej då hänger jag med, och det håller jag med om, säger samma sak till mina kompisar som är desperata efter ett förhållande. Men skulle inte säga att jag är desperat, men självklart skulle man vilja ha ett förhållande skulle jag säga något annat så ljuger jag. Men innan jag ens kan tänka mig att gå in i ett förhållande så måste jag som du skriver bli vän med mig själv.Anonym (man) skrev 2018-05-14 11:42:43 följande:Att, klyschigt sagt, "desperation syns utåt" och det är mer avtändande än storlek L på byxorna.
Jag vet inte om du är desperat men vissa saker du skriver här antyder det lite grand. "Hoppas det sker snart", typ.
Ta det lugnt. Du är vacker.
Var vän med dig själv först så kommer resten att ske. -
Okej, lite som jag funkar också, för mig är en personlighet viktigare än det yttre på killen jag blir attraherad av, det är bara synd att jag har svårt att tänka så när det kommer till mig själv.. utan att jag då tror att det enbart är det yttre som gör killar intresserade av mig..Richard1986 skrev 2018-05-14 12:06:48 följande:
Det gånger jag haft sex med mulliga tjejer har varit väldigt lyckade. Vi är alla olika och attraheras av olika saker. Om jag ska knulla med någon så krävs det att jag attraheras av en personlighet också. Begreppen "snygg" och "smal" behöver definitivt inte alltid hänga ihop. Har man ingen personlighet jag kan attraheras av så funkar det ändå inte.
-
mm har börjat med det lite det senaste, och det har blivit bättre då, framförallt då en verkligen vill att jag visar min kropp och inte döljer de delar jag är missnöjd med.. Som jag gjort tidigare vid sexting... Jag märker att genom den kontakten blir jag starkare men tyvärr varar inte alltid den känslan så länge.. Men jobbar verkligen på det. Hoppas snart kunna vara den tjejen som går genom stan med huvudet högt och känna mig snygg och sexig..Thrandir skrev 2018-05-14 12:25:34 följande:Prova anonym chatt med någon, prata sex och prova även att skicka lite intima bilder. Den positiva respons du kommer få kommer att stärka ditt självförtroende enormt mycket och du kommer känna dig sexig i din kropp. De blickar du får ute på stan kommer du känna att dem suktar efter din kropp!
-
Du har så rätt i det du skriver, det är synd att hjärnspökena oftast lyckas övertala en.. jag försöker kämpa med dem och ibland går det ibland vinner dem men är ett steg åt rätt håll tror jag iaf.Richard1986 skrev 2018-05-14 13:07:18 följande:Jo man är alltid sin egen största kritiker. Men det är tråkigt för det riskerar också att göra att man går miste om många roliga upplevelser och det speglar långt ifrån alltid hur andra ser på en. Oftast är det bara ens egen hjärna som spökar.
-
Tacksam för tipsen.. men jag väljer själv om jag vill skicka intima bilder... Jag anser inte att det är något fel med det, njuter man tillsammans så varför inte liksom...Anonym (man) skrev 2018-05-14 13:58:59 följande:
Eller ... ge fan i att skicka "intima bilder".
Tip of the decade för flickan som inte vill vara utlagd naken för alla att beskåda för resten av all tid på jorden någonsin.
-
Tack :)Thrandir skrev 2018-05-14 14:01:53 följande:
Det är helt upp till individen om vad man vill och inte vill göra! Om du vill ge hene ett förslag om att inte göra det så har du all rätt att göra det!
-
Tack, jag försöker ställa mig in på att jag har massa underbart att uppleva inom en snar framtid så är härligt att höra från någon annan :)Richard1986 skrev 2018-05-14 14:04:36 följande:
Det är ju så tyvärr. Hjärnspökena har ofta övertaget tills man lyckas övervinna dom. Man får jobba med sin egen självkänsla och ta det stegvis. Som du skriver så har du tagit ett steg åt rätt håll :) Fortsätt så, så är jag övertygad om att många underbara upplevelser väntar på att få upplevas och utlevas ;)
-
Tack, för din pepp, det känns så skönt att höra från andra att dem tror på en och att man kommer fixa det.. :) mm har alltid varit den personen som brytt mig om andra i min närhet och satt dem i första rum, jag gillar inte när någon mår dåligt... :) Så överlag är jag riktigt nöjd med mig själv som person det är just det yttre jag behöver jobba på men aa det kommer välRichard1986 skrev 2018-05-14 14:23:33 följande:Det tvivlar jag inte ett dugg på att du har :) Din ärlighet mot dig själv och öppenhet med din kamp med din självbild vittnar också om en stor inre styrka även om du kanske inte alltid tror det :) Är helt och fullt övertygad om att du kommer lyckas bra bara du fortsätter jobba med ditt självförtroende och ger dig själv tid :)
Jag har både en tidigare flickvän och en tidigare dejt som var mulliga så som du beskriver dig själv. Dom hade inte heller det bästa självförtroendet alla dagar i veckan men dom var helt underbara människor både i och utanför sängen när man vann deras tillit. Är övertygad om att samma sak kan sägas om dig :)