Inlägg från: Anonym (mullig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mullig)

Ha sex med en mullig tjej?

Anonym (man) skrev 2018-05-14 15:29:44 följande:
    Det är bara så desperat att gå in i en tråd av en tjej med dåligt självförtroende, smickra TS, säga sig vilja prata med henne privat och sedan insinuera att lite nakenbilder kanske vore trevligt.

Nu kanske TS klarar av detta ändå, men man undra hur nästa offer för denna typ av "uppvaktning" reagerar.
    Jag förstår verkligen vad du menar, och kan säga att det är många som utnyttjar sådana här tillfällen, jag har tidigare i mitt liv varit utsatt för att genom press och hot skicka bilder m.m. så är väldigt vaksam och skickar inte till vem som helst, men är tacksam över att du bryr dig och reagerar för man vet aldrig. Det är tyvärr många som hamnar i sådana fällor och det är tack vare att det finns andra individer ute på internet som är uppmärksamma som gör att det kan förhindras.. 
  • Anonym (mullig)
    Richard1986 skrev 2018-05-14 16:02:59 följande:
    Du låter som en väldigt empatisk och ödmjuk tjej. Självförtroendet kommer att komma, var så säker ! Bara du är snäll mot dig själv och ger dig tålamod och tid :)
    Tack det ska jag försöka göra. :)
  • Anonym (mullig)
    Anonym (BBW admirer) skrev 2018-05-14 16:20:14 följande:

Mulliga skönheter är vad många av oss drömmer om. Chubby chasers nöjer sig inte med mindre, bara det bästa är stort nog.

Det är så konstigt för jag kan titta på andra personer som t o m är större än mig och tycka att dem ser riktigt fina ut och är vackra, men när det kommer till mig själv är det nästan omöjligt då hittar jag bara alla fel.. 
  • Anonym (mullig)
    Thrandir skrev 2018-05-14 16:30:48 följande:
    Kan jag hålla med om! Men nu har jag haft kontakt med ts och hon vet lite mer om mig och om vad jag har gått igenom. Har varit i samma sits som henne och har berättat hur jag tog mig ur det hela.
    Kan bara instämma i det du skriver,
  • Anonym (mullig)
    Anonym (BBW admirer) skrev 2018-05-14 16:34:08 följande:

Sluta vara så självkritisk. Andra tycker alldeles säkert du är vacker. Antagligen bara en tidsfråga innan även du själv upptäcker det. :)

Tack ska försöka sluta göra det, mm hoppas det
  • Anonym (mullig)
    Anonym (kurvigt är bra) skrev 2018-05-14 16:50:49 följande:

Fast jag tror att det är ganska normalt att inte tycka man är vackrast och bäst i hela universum. Så tänker nog bara narcissister. Att ha en god självkänsla betyder inte att man tycker man är snygg. Det betyder att man inte jämför sig med andra öht och inte bryr sig om vem som är snyggast. Man duger som man är även fast man inte är snyggare än andra.

Det är så jag tänker tyvärr är jag inte där utan jag jämför mig ofta med andra personer
  • Anonym (mullig)
    Anonym (kurvigt är bra) skrev 2018-05-14 17:29:38 följande:

Japp. det gör alla med dålig självkänsla. Vilket kanske inte är så konstigt, om man inte tycker att man duger så måste ju andra vara bättre och om andra är bättre så gör/har de något rätt som man själv inte gör/har och då jämför man sig. Det här är något som ofta sätts redan i barndomen. Var du mullig som liten också? 

Nä inte så värst mullig kom nog efter puberteten.. och det värsta kom efter studenten
  • Anonym (mullig)
    Anonym (BBW admirer) skrev 2018-05-14 23:10:39 följande:

Nä inte så värst mullig kom nog efter puberteten.. och det bästa kom efter studenten.

Ett tydligt tecken på min dåliga självkänsla...
  • Anonym (mullig)
    Anonym (Tjockiskille) skrev 2018-05-15 02:51:28 följande:

Nu skriver jag väl imte det ts önskar då jag utan tvivel föredrar riktigt smala tjejer.

Har provat några mulliga och kan bara säga att det finns många opraktiska effekter som förstör sexet när det finns mer hull o hud.

Jag har själv blivit tjock och jag presterar mycket sämre i sängen nu.

Mitt recept är utan tvivel att viktminskning bara har fördelar och jag står nu imför ångesten att börja banta.

Men nu är det ju så att det finns killar som hatar benrangel så lyckatill

Lite nyfiken på att höra vad det är för opraktiska effekter?

Jag tycker det viktigaste är att man är hälsosam, bantning slutar oftast i jojo bantning.... Men en del fixar det
  • Anonym (mullig)
    Nickebobo skrev 2018-05-15 07:46:23 följande:

Mulliga tjejer är det bästa och vackraste som finns ????den kvinnliga kroppen med lite extra hull är det sexigaste jag vet!

Härligt att du tycker så, det finns många kvinnor med extra hull
Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?