BIM april 2018
Hoppar in här. Slutade med ppiller i december och hoppas snart på plus. Bim 12/4 :)
Hoppar in här. Slutade med ppiller i december och hoppas snart på plus. Bim 12/4 :)
Kul ?? Är det första barnet för er?
Extra mycket spänning och förväntan då <3 jag har en 3 årig son sedan innan men hoppas såå på ett syskon till honom nu!
Detta är andra försöket! För dig?
Vad tror ni? Bim -3 och haft molvärk många dagar nu..
Testade precis, fick negativt. Detta är dock mitt 6e försök och jag har symtom jag aldrig haft tidigare. Haft molvärk i en vecka, igår var det stickningar vid höger äggstock, ingen matlust och extremt stora vårtgårdar. Tänker att det bör stå plus så det är ju trist när det inte dyker upp något på bim -2 ..
Negativt dagen innan bim :( gissar att det är kört. Får nog köpa ägglossningstestet hädanefter. Försökte klara mig utan det så jag inte skulle tänka på det så mycket men nu är det nog dags efter att ha försökt sedan december :)
Testade bim-1 med negativt resultat. Har bim idag och inget vaken på mens eller pms-symtom. Inte vågat testa idag. Frågan är om man vågar testa imorgon eller inte..
Är på bim + 4 utan tecken på mens. Kissade kl 8 och kissade igen kl 9 för att ta ett cb digital. Visade ?inte gravid?. Kan inte bara mensen dyka upp? Är det möjligt att det blivit att mensen hoppr över en månad för mig? Trodde det bara kunde hända om man var sjukt stressad eller inte åt nog bra
Hände samma för mig förra hösten. Pratade med barnmorskan då som sa att mensen kan utebli utan några riktigta orsaker. Uteblir den två månader eller fler på rad ska man ta nya tester..