• jennyek93

BIM april 2018

Hej allihopa! Testat med clearblue advance ägglossningstest denna cykeln och igår fick jag äntligen ?fast smiley? efter att testen visat ?blinkande smiley? i 8 dagar innan... Nå väl, var lite skeptisk när jag fick fast smiley på det digitala så jag plockade fram de vanliga stickorna och provade, som blev totalt negativa?! Hur kan det komma sig? Blir så trött så detta...Testat med sticka nu på förmiddagen men det är fortfarande negativt

• jennyek93

Ni som använder er av temperaturmätning, vad använder ni för termometer (mun/öra)?Läste någonstans att man skulle ha en med två decimaler... I så fall, tips på var man köpa sån? :) På apoteket nära mig hittade jag bara med en decimal, men det kanske räcker?

• jennyek93

Den 19 mars fick jag positivt på clearblue advance ägglossningstest. Dock hade jag NOLL symtom, vilket jag annars brukar ha. Så jag var ganska skeptisk, men vi myste på ändå . Men 1 vecka senare så fick jag plötsligt ?äggvite-flytningar? och klassisk molvärk i vänster sida. Så då tolkade jag det som att ägglossningen blivit sen, och att myset var helt i onödan. Och vi hade ingen möjlighet att mysa dem dagarna. Helt kört denna gången tänkte jag och släppte alla förhoppningar! Men igår slog det mig att jag skulle fått min mens nu i helgen... BIM 1/4. Har inga tecken på varken kommande mens eller graviditet...

Vet inte om jag vågar ta ett gravtest, är så rädd för att bli ledsen och besviken. Men om inte mensen dykt upp innan helgen så vågar jag mig nog på att testa

Svar på tråden BIM april 2018