lullis94 skrev 2018-04-19 06:22:07 följande:
Åh va kul, grattis!! Vi har försökt sedan januari ifjol men väntar fortfarande på plusset som jag hoppas kommer snart innan jag gett upp... Just nu känns det som att mensen är på väg :( bim +1...
Tack så mycket! :) Ja, jag vet hur jävlig den där väntan är. Men hoppet är det sista som överger en! Jag var helt övertygad om att mensen skulle komma idag redan igår kväll, hade mensvärk och kändes som om det skulle rinna till vilken sekund som helst så ännu är det inte kört! Jag håller verkligen alla tummar att det är er tur snart! Och så ska jag säga som min psykolog sa till mig: "Tänk vad älskat och efterlängtat barnet är när det väl kommer om man måste försöka så länge och kämpa för det." Och han har ju så rätt! Lycka till kära du <3
saijda skrev 2018-04-19 06:24:49 följande:
Åh grattis grattis!!! :D jag förstår det, njut bara njut <3 tack så mycket, är på ÄL+7 idag och det känns som förra gången jag plussade, så hoppas att det är ett litet frö i mig också :$
Åh det ska jag göra! Jag känner mig plötsligt nojig att det kanske händer något, men samtidigt försöker jag se det som att om det gör det så fanns det en anledning och då vet vi i alla fall att vi kan bli gravida, även om det tar lite tid.
Åh hoppas! Det låter ju lovande :)