Inlägg från: Madeleinehh |Visa alla inlägg
  • Madeleinehh

BIM april 2018

Hoppar också in här! 
    Har följt mars-tråden men tror inte någonting kommer hända för mig så får vänta till april. Har försökt sedan i höstas efter en MA. Enligt NC skulle min ägglossning varit igår men idag ändrade den sig helt plötsligt och säger att jag ska ha ÄL imorgon. De ÄL-tester jag tagit har varit negativa så det är väldigt konstigt. Min sambo är borta hela denna vecka också så då går det inte riktigt att pricka in heller. Men hoppas på nästa månad! 

• Madeleinehh

Hej!
    Har inte skrivit i denna tråd innan men har följt den sedan början (kom från Mars-tråden). Jag och min sambo har försökt sedan november då jag fick tillbaka min mens efter MA i september. Tänkte prova med digitalt äl-test denna månad då jag inte får utslag på vanliga stickor (i alla fall från de jag prövat). Någon som vet vilken dag i cykeln en ska börja med denna? Tänkte pröva den här från Clearblue. 

• Madeleinehh

Hej!
    Är det någon som använt sig av Clearblue ägglossningstest med dubbel hormonindikator? Jag har precis fått hem mitt test men enligt instruktionerna borde jag ha börjat testa på CD 9, är idag på CD 13. Vet någon om en kan börja idag ändå eller blir det fel när testet ska räkna ut höjning av hormonerna? 

• Madeleinehh
    bastamamman1 skrev 2018-03-26 11:21:09 följande:
    Jag har använt det och det blev helt fel pga att jag inte gjorde enligt instruktionerna. Tyvärr kan man inte använda testerna separat utan det memorerar varje test man tar varje dag i följd vid samma tid och baserar resultaten på det. Det ackumuleras. Jag fick bara blinkande gubbe och sen var den blinkande varje dag i två veckor och det var bara för att jag hoppat över nån dag osv. Jag trodde man kunde använda varje test separat, men så är det alltså inte.
    Åh, tack så mycket för svar! Jag får helt enkelt använda andra test denna månad och om det inte tar sig gör jag enligt instruktionerna nästa månad. Tack igen för hjälpen! 
Svar på tråden BIM april 2018