• Samba80

BIM april 2018

Hoppar över till denna tråd då jag idag fick mens. Hade gjort första försöket med insemination och får nu vänta till till ÄL för att göra försök nr 2. Hade symptom som jag trodde kunde vara antydningar till en graviditet men ack va kroppen kan spela en ett spratt! Fruktansvärt jobbigt att då få mensen. Men hoppet är ju det sista som överger en så på det igen och hoppas på ett plus i april istället! Lycka till ni andra som försöker!

• Samba80
    XAHHA92 skrev 2018-03-16 17:02:50 följande:

Jag ska också antagligen göra insemination, nu i vår antagligen. (Jag oförklarligt barnlös) men vill hellre gå direkt till IVF egentligen! Hur kommer det sig att du gör insemination?

• Samba80
    XAHHA92 skrev 2018-03-16 17:02:50 följande:

Jag ska också antagligen göra insemination, nu i vår antagligen. (Jag oförklarligt barnlös) men vill hellre gå direkt till IVF egentligen! Hur kommer det sig att du gör insemination?

Jag är 37 år och har inre hittat ?den rätta?, och vill väldoft gärna ha barn, så då får man försöka på egen hand innan det är för sent! Hellre ensamstående än inga barn alls. Och är 100% säker på att jag kommer fixa det. IFV är inplanerad om de 4 första försöken inte fungerar! Du då? Har du en partner eller kommer du bli själv?
  • Samba80
    lyckligast80 skrev 2018-03-28 10:38:23 följande:

BIM-lista:

2/4 Eal92, Elizai, Milian03, Meemelie

3/4 Förstabarnet33

4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, aleakim90, LängtanSåStor, Trallallaa

5/4 Meej, Lebbmusen, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär

6/4 Bastamamman1

7/4 Lindsey77, HepaticaNobilis

10/4 Baraentilligen, systeryster33

12/4 Esme08

15/4 sycamore

18/4 LifeofBullshit

19/4 tredjebarnsladdis

20/4 lyckligast80

26/4 Norrländska, FruBjör

• Samba80
    lyckligast80 skrev 2018-03-28 10:38:23 följande:

BIM-lista:

2/4 Eal92, Elizai, Milian03, Meemelie

3/4 Förstabarnet33

4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, aleakim90, LängtanSåStor, Trallallaa

5/4 Meej, Lebbmusen, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär

6/4 Bastamamman1

7/4 Lindsey77, HepaticaNobilis

10/4 Baraentilligen, systeryster33

12/4 Esme08, Samba80

15/4 sycamore

18/4 LifeofBullshit

19/4 tredjebarnsladdis

20/4 lyckligast80

26/4 Norrländska, FruBjör

• Samba80

5 dagar kvar till BIM! Lite frågor om symptom! Förra vändan började det ila lite i brösten 2 dagar innan mensen. Denna gång har jag känt ilningar redan några dagar efter ÄL! Sen i torsdags har jag också varit helt orkeslös, sovit i soffan och varit allmänt låg. Hade jag inte haft hundar hade jag inte varit ute överhuvudtaget! Känns det igen? Ska jag ha någon förhoppning om att det fungerat denna gång? Är så klart öm i brösten, men det var jag förra gången med. En annan fråga också, ni som har plussat, har alla fått rikliga flytningar? Har inte märkt nån skillnad på den fronten. Men så klart har man ju inte reflekterat över sånt här innan man började försöka, så himla svårt att avgöra om det är ovanligt eller inte! Just nu är ju alla symptom gravidrelaterat! Man blir ju galen!!! Fler än jag?

• Samba80

Är på BIM-3 och har ju svårt att hålla mig från att testa! Testade imorse och fick så klart negativt. Vet att det inte är kört än! Men man blir ju tokig på det här! Är på mitt andra försök och lider verkligen med er som försökt länge utan resultat! Krävs otroligt tålamod och viljestyrka! Styrkekramar till er allihopa! Återkommer senare i veckan när BIM passerat!

• Samba80

Mensen dök upp en dag tidigare än väntat. Så klart så spelade kroppen mig ett spratt med att lämna brunaktiga blodspår i trosorna igår och lika imorse. Men under dagen har det utvecklats till vad jag är ganska säker på är mens. Så jag får hoppa över till majtråden och säga grattis till alla som plussat och lycka till, till er som fortfarande väntar!

Svar på tråden BIM april 2018