• Elsaida

BIM april 2018

BIM-lista: 

2/4 Eal92, Elizai, Milian03, Meemelie 

3/4 Förstabarnet33, Bebismaj, zette 

4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, aleakim90, LängtanSåStor, Trallallaa 

5/4 Meej, Lebbmusen, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär, Elsaida

6/4 Bastamamman1 

7/4 Lindsey77, HepaticaNobilis, Baraentilligen

10/4 systeryster33 

12/4 Esme08, Samba80

15/4 sycamore 

18/4 LifeofBullshit 

19/4 tredjebarnsladdis 

20/4 lyckligast80 

26/4 Norrländska, FruBjör

Lägger till mig här, hoppas på + som stannar denna månad

• Elsaida
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-02 06:00:16 följande:

När man är redo för månadens microdepression pga att tempen droppade så inni norden idag, men man är envis som synden och tar ett gravtest på morgonen med detta resultat. Men nu har extra strecket blivit ännu svagare. Wtf? Någon som varit med om liknande? Missfall på g? Fästning å att det redan visar svagt plus? Spök?

Ser ut dom att du har en inplantationsdipp idag, och här då fostret producerat hög hög nivå så kan de ge + redan nu :)
  • Elsaida
    Baraentilligen skrev 2018-04-04 06:05:19 följande:

Äl+9 och negativt test, såklart. Lite ljusbruna flytningar också. Har ju haft ljusröda flytningar nu två dagar innan och har lite molvärk så tror att mensen kommer snart. Måste ha hormoner i obalans när det blir såhär. Haft mellanblödningar varje cykel i fyra månader nu...

Har haft lika dant samt fått kemiska graviditeter varje månad sedan november.

Här fått komma in och lämna prover vilket visade att mitt tsh är för högt.

Troligtvis har jag problem med sköldkörteln, hypotyreos, kanske du skulle kolla upp ditt oxå?
  • Elsaida
    Lebbmusen skrev 2018-04-04 15:55:47 följande:

Någon med erfarenhet av dessa?

Fick av en väninna som köpa på Tradera. De är väldigt smala men ska kunna mäta redan vid 10 mIU/ml stod det. Vanliga mäter vid 25 vadå jag förstår.

Hittar liksom inget om dom.

Har inte använt jag men använde samma märke av lh test, och de funkade bra.

Står det inget på hur du ska göra?
  • Elsaida
    Baraentilligen skrev 2018-04-05 07:10:41 följande:

Nu vet jag inte om bilden kommer med, men här är mitt test på äl+10 (rfsu 25miu). Ett svagt rosa streck! Vågar inte tro på det ännu men det verkar som att det är positivt! Det syns bättre i verkligheten och man ser det på avstånd också. Ni anar inte hur hög min puls är nu! Kan det faktiskt ha tagit sig på femte försöket?!

Ser absolut ut så :)
Svar på tråden BIM april 2018