• Theresu

BIM april 2018

Ingen mens igår, så fortsätter med spänning i apriltråden!

1/4 Litentuff, theresu

2/4 Eal92, Elizai, Meemelie

3/4 Förstabarnet33, Bebismaj, zette, Hejhopp69

4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, aleakim90, Lebbmusen, LängtanSåStor, Trallallaa

5/4 Meej, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär, Elsaida

6/4 Bastamamman1

7/4 Lindsey77, Wonderfluff, HepaticaNobilis, Baraentilligen

9/4 systeryster33

12/4 Esme08, Samba80

14/4 Maya889

15/4 sycamore

18/4 LifeofBullshit , Jagerika, lemanja

19/4 tredjebarnsladdis

20/4 lyckligast80

22/4 Blåstjärna

26/4 Norrländska, FruBjörk

28/4 milan03

Plussat +

• Theresu

Jag brukar alltid ha regelbunden mens och alltid direkt på morgonen när jag vaknat. Nu är det två dagar sedan jag hade BIM och gjorde ett test imorse som visade negativt. Jag har haft ovanligt mycket PMS dagaran innan och haft lite känningar i tjejmagen, men absolut inte någon mensvärk. Jag brukar också alltid vara lite dålig i magen de två första dagarna och det har jag också haft, men mensen kommer inte efter någon av gångerna. Aldrig missat en mens så tycker det här är super märkligt. Vanligt att man inte ser ett plus förrän flera dagar efter BIM?

• Theresu

Jag har inte sett röken av mensen som skulle kommit för fyra dagar sen. Har testat negativt på stickan också senast imorse. Börjar bli smått tokig nu. Har en väldigt regelbunden cykel så förstår ingenting. Gu vad lurad jag börjar känna mig av min egen kropp

• Theresu
    Meemelie skrev 2018-04-04 07:06:37 följande:

Min skulle kommit i måndags men inte här än. Brukar inte vara sen för mig heller så håller med om känslan om att känna sig lurad av sin egen kropp. Testade också negativt i måndags så har liksom gått och väntat på mensen för att kunna sätta igång med nästa försök. Om det ändå är negativt så kan väl kroppen liksom sluta låta mig hoppas? Idag sjönk dock temperaturen under coverline så nu kommer nog mensen snart för mig åtminstone.

Elizai skrev 2018-04-04 07:10:22 följande:

Jag är också sen med mensen (skulle fått i måndags), men testar negativt. Så sjukt störande! Inte ens fått ett spökstreck.. haha.

Åh så störigt. Man får ju hoppas vi hör till dom som inte testar positivt förrän sent efter bim. Keep me updated girls!
  • Theresu
    Aducia skrev 2018-04-04 07:43:24 följande:

Försöker igen då jag inte fick något svar :(

Är det någon mer här som har oregelbunden cykel och inte riktigt vet när den ska komma? Hur gör ni? Kör ni äl test eller tar ni det som det kommer?

Jag har inte en oregelbunden cykel, men det bästa måste ju vara att köra med äl test så att du kan hitta när du får din ägglossning
  • Theresu

Där kom mensen efter att varit sen 4 dagar... Hoppas på massa plus i den här tråden, annars ses vi i andra

Svar på tråden BIM april 2018