• SixxAM

BIM april 2018

Hej. Mamma till en pojke på 6 och en bonus son på4. Vi jobbar nu sedan Augusti på ett gemensamt barn. Men det går inge vidare alls. Visa sig vid läkarbesök i januari att jag har extremt låga folsyra nivåer samt lider brister på v12 som jag nu mediciner. Vilket gjort skillnad i kropp o sjölv. Har den dess använt äl tester från cb digitala och lyckats pricka in äl. Men inget pluss. Dock så har hade jag jätte höga förväntningar att denna gång tog sig. Dock är man hetsig. Har bim på onsdag. Men testade redan med ett äl test igår som gav fullt utslag. Men idag med cb grav test digitalt visa det inte gravid. Båda pojkarna hemma fråga idag på morgonen.. - Har du en bebis i magen? Ville gråta då. För mina förhoppningar dog helt med testet.. Trots bim onsdag. Har haft helt sjuka symptom. Men börjar misstänka hjärnspöken.. Fan är så less. De ä ju helt fel på kroppen. Magen spänner. Värker. Brösten värker. Huvudet värker.

Känner mig ledsen idag. Förlåt för mitt deppiga presentation ??

• SixxAM

2 dagar sen mens. Massor med symtom känner log gravid. Men negativt på stickan...

• SixxAM

Dag 3 utan mens. Och inga symptom på att den skulle vara på väg. Negativt grav test oxå. Känner mig sjuk i kroppen. Ont överallt och huvudvärken från helvetet. Vad händer?! ????

• SixxAM
    Joset skrev 2018-04-07 21:20:00 följande:

Jag ser!! Sååå spännande. Jag vill också börja testa..

Tack snälla. Herregud vilken skön känsla. Haft rosa flytningar /blödningar 1.5 dag nu trodde mensen skulle komma men de där kom i stället!!
  • SixxAM
    Baraentilligen skrev 2018-04-08 09:47:14 följande:

Ser det okej ut? (Förlåt att jag spammar er med positiva test. Det här är den sista bilden ;)

Är dessa samma dag?!
  • SixxAM
    maria1992 skrev 2018-04-08 18:53:04 följande:

Jag hoppas! Tror också

Jag själv har ett liknande och vågar inte tro ngt ännu även om jag tror våra streck är för starka för att vata spök

Åååh.. Jag hoppas att för oss båda. När har du isåfall bf? Skulle vara kul att följas åt??
  • SixxAM
    maria1992 skrev 2018-04-08 19:06:17 följande:

Ja vad roligt!! Jag har bim på tisdag. Dudå? Bf i mitten av december.. Dudå?

Jag hade bim den 3 april. Bf 11 dec enligt senaste mensen.
Svar på tråden BIM april 2018