• Lariz

BIM april 2018

Hoppar gärna med i tråden! Första barnet. Blev gravid efter 8 försök förra året i juli, slutade i tidigt missfall.. nu är vi på försök 6 efter mf, hade äl 27/3 och bim är 11/4 :)

• Lariz
    Aducia skrev 2018-04-04 07:43:24 följande:

Försöker igen då jag inte fick något svar :(

Är det någon mer här som har oregelbunden cykel och inte riktigt vet när den ska komma? Hur gör ni? Kör ni äl test eller tar ni det som det kommer?

Jag har oregelbunden cykel, varierar allt mellan 30 och 60 dagar, har använt mig av äl test och har fungerat bra för mig, har sätt tydlig stegring på testen!
  • Lariz
    Aducia skrev 2018-04-04 18:06:32 följande:

Åh va skönt! Ska nog köpa såna billiga tester sen också om nästa mens kommer :D

Ja jag har haft "billiga" test också, och för mig syns det tydligt när äl är :D Köp hem ett paket med flera stycken, det behövs för att kunna ha ett hum om när äl är så man kan testa typ varannan dag :)
  • Lariz
    Aducia skrev 2018-04-04 19:53:37 följande:

Okej så du testar bara varannan dag? Tänk om man missar starkt streck den dagen man inte testar? :o

När du märker att det börjar bli stegring på testen så kan du testa ett par gånger om dagen i några dagar, då missar du det inte:)
Svar på tråden BIM april 2018