• Lunalove

BIM april 2018

Jag är på ÄL+6 enl NC, men jag fick ett positivt digitalt ÄL test dess innan så enl den är jag ÄL+9. Har molande känsla i tjejmagen, delvis ömma bröst, hela tiden törstig, metall smak i munnen och värmevallningar.

Tog detta babyplan grav testet trots att jag vet att det borde vara för tidigt att utläsa på det + hållit mig i 2 timmar:

Inbillar jag mig? Tänker ta ett digitalt med morgonurin + ett early detect.

Ni vet när man är sådär rastlös i kroppen och ingenting hjälper? Japp, dagligen!
  • Lunalove
    norrland91 skrev 2018-04-07 14:16:28 följande:

Var tvungen ta nytt test och få svart på vitt!! Fattar ändå ingenting :D

Grattis :D
    Ni vet när man är sådär rastlös i kroppen och ingenting hjälper? Japp, dagligen!
  • Lunalove

Har någon erfarenhet om vad som händer med mig? Är helt förstörd här hemma och vet inte vad jag skall tro.

Tog ett babyplan (ej early) samt CB early igår som båda visade svagt positiva, har idag tagit med babyplan (ej early) och jag kan se ett ultra svagt streck om jag lyser med ficklampa i olika riktningar..är på ÄL+7 enl NC, men enl pos ÄL test så borde det vara ÄL+10.

Borde det inte bli starkare var dag som går? Har fortfarande ömma bröst, molande är också där i perioder. Kemisk graviditet eller finns det fortfarande hopp? Får mina babyplan testa tidigt på måndag :/

• Lunalove
    aleakim90 skrev 2018-04-10 12:08:23 följande:

Tips till er som inte fått plus på stickan än eller väldigt svagt och är osäker. I de flesta städer finns werlabs provtagningsställen. Där kan man ta ett gravtest i blodet och får då svar på exakt mängd ner till 5 i hcg. Jag tog ett idag då mensen är ovanligt sen utan pos sticka. Väntar svar, men det kommer i em. Kostar som ett digitalt test på apoteket typ.

Åker man bara dit oanmäld?
  • Lunalove

Där kom mensen och det skall bli skönt att få "börja om" igen efter allt strul denna gången. Laddat upp med rosenrot, bisolvon och diverse vitaminer. Hoppar över till Maj tråden, lycka till nu resten av er och hoppas på fler plus! :D

Svar på tråden BIM april 2018