• Karaa

BIM april 2018

Halloj!

Hängde inte direkt med i svängarna vid månadsskiftet. Hade bim i torsdags men ingen mens dök upp, så imorse vågade jag äntligen testa! Ett stort fint plus efter ca 10 månaders försök!

Kan tillägga att mina symtom vart ömma bröst (som alltid efter äl) men denna gång var det så mycket värre, samt behov att kissa på natten. Har käkat rosenrot och glandin-25 i två månader också. Kan inte avgöra om det är pga det som vi lyckats, men äntligen plussade vi!

• Karaa

Jag plussade för 3 veckor sen och hade endast ömma bröst som symtom (har alltid haft det efter ägglossning så tog inte det som ett tecken där och då). Alla andra gånger jag trott jag varit gravid har jag haft alla symtom man kan tänka sig, men som sagt, inte denna gång. Illamående, molvärk, trötthet och hunger kom lite mer än en vecka efter jag plussat. Så ge inte upp hoppet för att ni inte har några "gravidsymtom" direkt :) Lycka till allihopa! Håller tummarna!

Kan tillägga att jag åt rosenrot och glandin-25 i två månader innan jag plussade. När jag började äta dessa hade vi försökt i ca 8 månader utan att det blivit något. Kan inte svara på om det var därför det fungerade, men kanske :)

Svar på tråden BIM april 2018