• Sally8585

BIM april 2018

Bim+4 idag. Negativt test. Blir inte klok! Känner mig super super gravid :( Har alltid pussat lite innan eller strax efter mens så att jag skulle plussa senare än bim+4 känns inte riktigt rätt heller... suck. Sorry om jag klagar. Behövde få ur mig min frustration :) Hur går det för er andra? <3

• Sally8585
    maria1992 skrev 2018-04-07 22:44:32 följande:

Taget på kvällen med... vad tror ni? Spök eller positivt ? Bim-3

Helt klart positivt! Grattis :D
  • Sally8585

Bim+5 idag! Testade igår. Negativt. Så det ser inte hoppfullt ut. Det är väl typiskt att mensen ska krångla nu när den aldrig krånglar, haha!!

• Sally8585

Bim+6 idag! Negativt test! Kan inte mensen komma nu :( Så jobbigt att vänta på den när man bara vill börja om...

• Sally8585
    aleakim90 skrev 2018-04-10 12:08:23 följande:

Tips till er som inte fått plus på stickan än eller väldigt svagt och är osäker. I de flesta städer finns werlabs provtagningsställen. Där kan man ta ett gravtest i blodet och får då svar på exakt mängd ner till 5 i hcg. Jag tog ett idag då mensen är ovanligt sen utan pos sticka. Väntar svar, men det kommer i em. Kostar som ett digitalt test på apoteket typ.

Antar att man måste bo i en större stad? Jag är 8 dagar sen nu... negativa test. Så jävla påfrestande :( uppdatera oss om svaret om du vill :)
Svar på tråden BIM april 2018