Inlägg från: nooneyouknow |Visa alla inlägg
  • nooneyouknow

BIM april 2018

Hoppar in i tråden...

Har slutat med P-piller sedan i somras, vi har inte försökt aktivt, ja har haft FLO-appen och har haft koll på dagar där den kan vara mer fertilt än andra. 

Ätit Cerazette i många år och har varit "Mensfri" i stort sett under den tiden. 
    Mensen kom dock tillbaka snabbt efter att jag slutade knapra dem. 

Har bekräftade ÄL, senast jag gjorde cellrpovtagning genomgick jag ett UL för att kolla efter ev cystor (gyn gjorde hellre UL än klämde och kände) och just då hade jag en jättestark aktiv äggstock och ÄL inom 24-48 timmar.  (Stämde bra med FLO) 

Så äggstockarna fungerar fint

Min mens har varit relativt regelbunden, kanske diff på någon dag och då åt det tidigare hållet. skulle haft mens den 7 april. (BIM?)
    Testade då negativt på RFSU test. 

Till och från sedan i fredags har jag haft antydan till molvärk och tänkt att Jaha nu kommer mensen. men inget kommer... Igår kväll fick jag annorlunda färg (Åt det brunare hållet) på flytningarna och tänkte att mensen skulle komma under natten. Tji fick jag! ljusa fina flytningar utan missfärgning. 

Eftersom jag var så oerhört säker på att mensen skulle komma under natten så kissade jag som vanligt och tog inget test på det urinet. (Kom på det när det inte var något blod på pappret när jag torkade mig) 

Tog ett test på nästa kissepaus, men då hade jag drukigt en stor kopp kaffe så det är väll inte helt representativt och det var också negativt. 

Haft lätt att bli åksjuk de senaste veckan/orna. varit uppsvälld och gasig deluxe. något ömma bröst men inte så jag egentligen reagerat på det, förens jag nu helt plötsligt sitter och ger mig själv placebo förnimmelser...

Kan jag vara gravid och HCG hormonet är så lågt att det inte ger utslag ännu?

29år och har inte barn sedan tidigare och aldrig varit gravid innan (Vad jag vet)

Svar på tråden BIM april 2018