• Hepphopp

BIM april 2018

Hej!

Hoppar in här jag också! Var med i BIM mars men tyvärr blev det inget så hoppas på denna månad! :)

1/4 Litentuff, theresu

2/4 Eal92, Elizai, Meemelie

3/4 Förstabarnet33, Bebismaj, zette, Hejhopp69

4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, Lebbmusen, LängtanSåStor, Trallallaa

5/4 Meej, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär, Elsaida

6/4 Bastamamman1

7/4 Lindsey77, Wonderfluff, HepaticaNobilis, Baraentilligen, aleakim90

9/4 systeryster33

10/9 Mih4

12/4 Esme08, Samba80

14/4 Maya889, Hepphopp

15/4 sycamore

18/4 LifeofBullshit , Jagerika, lemanja

19/4 tredjebarnsladdis

20/4 lyckligast80

22/4 Blåstjärna

26/4 Norrländska, FruBjörk

28/4 milan03

Plussat +

Zette + bim -4 30/3

• Hepphopp

Hej!har inte skrivit så mycket..

Var med i marstråden men blev inget så har inte haft så höga förväntningar denna gång heller...

Sitter här på äl+8 och känner mig så lite gravid som man bara kan.. vet att det är tidigt än men man vill ju så mycket :(

Det enda som jag känner just nu är molande i tjejmagen.

Minns inte mina symtom från förra graviditeten men vill minnas ömma bröst, någon som plussat här inne som inte har så mycket symtom? Ger mig hopp!

• Hepphopp
    norrland91 skrev 2018-04-09 17:42:25 följande:

Jag har plussat och har inte känt eller känner mig inte alls gravid! Ömma bröst det är de enda. Kände mig mer gravid förra månaden då jag inte var gravid än vad jag gör nu haha, konstigt detdär. Var tvärsäker att jag inte skulle va det denna månad.

Ja, känner mig verkligen inte gravid.. inte ens ömma bröst :( bara två tomma skinnpåsar sen förra graviditeten haha.
    StinaM skrev 2018-04-09 17:36:38 följande:

Hej hej!

Har du också BIM på söndag? Det har jag och jag är på äl+8. Inga symptom här heller, men oj vad man hoppas

Ja precis! Tänkte försöka hålla mig å inte testa innan bim men det är ju så otroligt svårt!! När ska du testa??
  • Hepphopp
    StinaM skrev 2018-04-09 20:47:47 följande:

Så spännande!

Ja det är så svårt att hålla sig. Har ni försökt länge? Första barnet?

Det är andra försöket på första barnet för oss. Jag tänkte testa torsdags morgon, är det inget då så väntar jag in BIM tänkte jag. ????

Vi har försökt sedan januari i år.

Vi har ett barn innan, skrev det i förra inlägget men du kanske inte såg det ;) :) vår son blir 1 nu i april :) så fick tillbaka min mens i december efter den graviditeten och så började vi i januari med bebisverkstad igen! Vill så gärna ha tätt emellan barnen.

Känner mig som sagt verkligen inte gravid så får hålla tummarna för maj eventuellt :)
Svar på tråden BIM april 2018