BIM april 2018
Fick missfall den 24 feb och om jag räknar missfallet som mens så skulle jag få mens för exakt en vecka sedan. Testade negativt varje dag men idag BIM+7 positivt. Så hopp finns det !
Fick missfall den 24 feb och om jag räknar missfallet som mens så skulle jag få mens för exakt en vecka sedan. Testade negativt varje dag men idag BIM+7 positivt. Så hopp finns det !
Hej! Tänkte bara kolla ifall någon har en aning om detta.
Jag plussat BIM+6 och styrkan har ej ändrats och är på bim + 10 nu. Tog ett clearblue och det stod 1-2 veckor.
Hej! Tänkte bara kolla ifall någon har en aning om detta.
Jag plussat BIM+6 och styrkan har ej ändrats och är på bim + 10 nu. Tog ett clearblue och det stod 1-2 veckor.
Här är en till som plussar med svaga streck. Jag plussade med svagt bim, nu såhär 4-5 veckor efter plussar jag fortfarande svagt, ända skillnaden är att strecken syns på avstånd nu det gjorde den inte vid bim, men fortf svaga... ska på vul på onsdag. Är i vecka 9 om man räknar från senaste mensen.
Jag plussade svagt på äl+10, lite starkare på äl+11, men äl+12 och 13 är lika svaga som 11 :( Dessutom har jag lite bruna flytningar idag så det känns inte bra det här...
Får man komma på vul om man ber om det ?
Bim +6. Ingen mens, men negativa test. Jag är typ aldrig sen. Max 1-2 dagar nån enstaka gång, aldrig nästan en vecka. Ska avvakta nu några dagar, kommer inte mensen så gör jag ett nytt test. Har absolut noll förhoppningar, eftersom jag bara fått negativt på alla tester hittills..
FÖr er som hängt med i mina svängar, så gjorde jag ett nytt test idag (borde inte men nyfikenheten tog över och det är i min värld långt till vul på onsdag, haha) men efter att ha plussat svagt hittills med testlagrets sä provade jag apotekets test sticka igen, som jag provade för ca 2 veckor sedan, ville jämföra o se om det testet visar annorlunda, och för första gången på dessa testningar fick jag idag ett hyfsat starkt plus ändå MEN jag läste nånstans om hook effekten, att spä ut urinet med lite vatten så gjorde det med detta testet, om det nu beror på det vet jag inte men det är iaf helt okej styrka i strecket nu, bara hoppas vul visar ett tickande hjärta o på rätt ställe <3
Det överata ca 2 veckor gammalt, det understa taget för en timme sedan.
Har tidigare bara testat mig med testlagrets och dem har sett ut som nedan, dessa 3 tog jag för ca en vecka sedan, om inte mindre tom.
Finns här någon mer som fått svaga tester sphär länge? Vecka 9, 8+6 nu.
Det förstår jag! Skönt att du fick en stegring :)
Jag är ju på bim+33 om man ska säga bimdagar så sätt, och haft inte jättesvaga men inte så starka heller... men provade att spä ut med vatten idag och kanske hade jag fått starkare innan om jag gjort det då med? Hmm skumt detta. Men får se vad som visar sog på vil på onsd, om allt är som det ska.
Är det jag som är sen, eller finns det fler som visste om att man kunde klippa i gravstickan till två smalare stickor som på bilden nedan, och att det verkligen funkar!
Har slösat på så mycket pengar!
Hade hoppats på ett plus den här månaden men ägglossningen kom två veckor sent och nej, det känns inte som det tagit sig. Men för att kunna hålla hoppet uppe, ni som plussat, hur mådde/kände ni dagarna innan bim?
Min mens är 13 dagar sen men jag fick negativt på gravtestet senast imorse. Har provat med ägglossningatester istället och får svaga streck där typ varje dag. Fattar ingenting. Min menscykel brukar gå som en klocka annars. 33 dagars cykel, 16 dagsr lutealfas. Slår sällan fel. Men nu är den snart två veckor sen men jag är tydligen inte gravid? Wtf? Känner mg så sjukt nere över det här, fattar inte vad som är fel.
Fått höra att min mens kanske hoppat över en cykel, typ. Men den har aldrg gjort det förr? Just nu är jag mest bara uppgiven och trött på hela den här göra-barn-karusellen. Känner att jag bara vill ge upp det. För ett tag i alla fall..
Gröna är förra cykeln där mensen dök upp och den lila är nuvarande cykeln. Tempökningen efter ÄL (lila cykeln) är nästintill exakt likadan som det var förra gången jag plussade. Får se om den stiger mer dessa dagar, 8 dagar kvar tills BIM :0
Åh tack tempmetoden känns så mycket säkrare än att leta symtom även fast jag har liknande symtom som förra gången :$ , hoppas för dig med! <3 När har du BIM? :)
Åh nämen grattis vad glad jag blir för din skull!:D jag känner igen de symtomen från när jag var gravid sist ;) min temp låg mellan 36.9-37.2 och det är typ där jag ligger redan nu så hoppas innerligt att det är ett frö där inne<3
Jag uppdaterar mer än gärna , du får också :)
Ni som tempar, skulle ni kalla min kurva trifasisk? Jag tycker verkligen att den tydligt har tre faser (med en temphöjning 7 dagar efter äl) och idag BIM -2 så håller den sig hög, trots att den brukar börja sjunka så sakteliga dagarna innan BIM i vanliga fall. Hoppas hoppas att detta betyder något!!!