Inlägg från: nufårvise |Visa alla inlägg
  • nufårvise

BIM april 2018

Hej! Bim kring den 30:e, blir så spännande. Fixat tester jag med :) nu är de bara att vänta men hoppas på att få se många fina plus här innan.

• nufårvise
    LifeOfBullshit skrev 2018-04-19 06:04:47 följande:

Min oro var fullständigt obefogad tydligen. Idag fick jag ett + på stickan :D Med clearblue digitalt! Är som i en dimma just nu! 14:e försöket för mig och min man och ÄNTLIGEN tog det sig!!! Är så sjukt lycklig just nu ;u; <3

Lycka till alla andra nu! Jag håller tummar och tår för er! <3

Åh! Grattis så härligt! Njut
  • nufårvise
    Prematurrisk skrev 2018-04-19 09:06:22 följande:

Hej! Jag har BIM på söndag och fick detta på testet idag. Igår var det totalblankt. Vad tror ni? Hoppas det blir starkare och inte är spök! :)

Tycker det där ser lovande ut! Säkert starkare redan imorgon ????
  • nufårvise
    Prematurrisk skrev 2018-04-20 06:48:00 följande:

Igår la jag ut ett otydligt svagt streck. Idag BIM -2 är det betydligt starkare! Vågar faktiskt tro det nu! :D

Grattis!
  • nufårvise
    saijda skrev 2018-04-20 06:41:20 följande:

Godmorgon, imorse så kändes brösten lite mindre spända, men det fortsätter att dra i ljumskarna och strålar ner mot benet, illamående, öm i höfterna/ländryggen samt brännande känsla/molvärk till och från i magen. Dock så sjönk tempen idag till 36.7 grader. I för sig så var jag dum och tog aldrig den när jag vaknade vid 4:30 utan nu strax efter 6 :(

Dessutom så säger WomanLog att jag hade ÄL den 11/4 och BIM 23/4 medan fertility friend säger ÄL den 12/4 och BIM 25/4. Vet inte vilken jag ska utgå ifrån :(

Svårt att veta, bara att vänta. Testar du den 23 och det är neg får du helt enkelt vänta, jag skulle inte kunna hålla mig längre. Hoppas det visar nåt.
  • nufårvise

Jag tror jag är på äl+5 typ. Hade rätt vattniga flytningar igår, men idag när jag vaknade och satte mig i soffan utmed dottern kände jag hur det rann till och det kändes nästan som jag kissade på mig lite. Inte känt så tidigare vad jag vet. I övrigt är kroppen vanlig.

• nufårvise
    louisejohansson skrev 2018-04-20 21:21:15 följande:

Missade min ÄL förra gången med en hel vecka ???? vet ikte hur jag räknade. Nu köpte jag ägglossningsstickor, visst är väl denna positiv?

Den borde vara positiv
  • nufårvise
    sara9191 skrev 2018-04-22 20:41:30 följande:

Grattis till er som plussat! Det ger hopp till en som fick till det lite sådär denna månaden:)

Har en fråga! Om man har ca 17 dagar mellan ÄL och mens, tror ni ändå ett gravtest kan ge utslag efter 2 veckor efter ÄL? Blir ju egentligen bim -3...

Absolut, det tror jag kan ge utslag.
  • nufårvise

Jag har ett tag kvar till bim. Men är så hungrig. Någon mer? Känner inget särskilt annat nu. Men hungrig jämt. Blir spännande att se om det betyder nåt.

• nufårvise
    Norrlänska skrev 2018-04-23 10:49:36 följande:

spottings idag... Mensen på ingång. Blir så ledsen, trött och besviken.

Trist! Hoppas det stannar med spotting...
Svar på tråden BIM april 2018