BIM april 2018
Hej! Bim kring den 30:e, blir så spännande. Fixat tester jag med :) nu är de bara att vänta men hoppas på att få se många fina plus här innan.
Hej! Bim kring den 30:e, blir så spännande. Fixat tester jag med :) nu är de bara att vänta men hoppas på att få se många fina plus här innan.
Min oro var fullständigt obefogad tydligen. Idag fick jag ett + på stickan :D Med clearblue digitalt! Är som i en dimma just nu! 14:e försöket för mig och min man och ÄNTLIGEN tog det sig!!! Är så sjukt lycklig just nu ;u; <3
Lycka till alla andra nu! Jag håller tummar och tår för er! <3
Hej! Jag har BIM på söndag och fick detta på testet idag. Igår var det totalblankt. Vad tror ni? Hoppas det blir starkare och inte är spök! :)
Igår la jag ut ett otydligt svagt streck. Idag BIM -2 är det betydligt starkare! Vågar faktiskt tro det nu! :D
Godmorgon, imorse så kändes brösten lite mindre spända, men det fortsätter att dra i ljumskarna och strålar ner mot benet, illamående, öm i höfterna/ländryggen samt brännande känsla/molvärk till och från i magen. Dock så sjönk tempen idag till 36.7 grader. I för sig så var jag dum och tog aldrig den när jag vaknade vid 4:30 utan nu strax efter 6 :(
Dessutom så säger WomanLog att jag hade ÄL den 11/4 och BIM 23/4 medan fertility friend säger ÄL den 12/4 och BIM 25/4. Vet inte vilken jag ska utgå ifrån :(
Jag tror jag är på äl+5 typ. Hade rätt vattniga flytningar igår, men idag när jag vaknade och satte mig i soffan utmed dottern kände jag hur det rann till och det kändes nästan som jag kissade på mig lite. Inte känt så tidigare vad jag vet. I övrigt är kroppen vanlig.
Missade min ÄL förra gången med en hel vecka ???? vet ikte hur jag räknade. Nu köpte jag ägglossningsstickor, visst är väl denna positiv?
Grattis till er som plussat! Det ger hopp till en som fick till det lite sådär denna månaden:)
Har en fråga! Om man har ca 17 dagar mellan ÄL och mens, tror ni ändå ett gravtest kan ge utslag efter 2 veckor efter ÄL? Blir ju egentligen bim -3...
Jag har ett tag kvar till bim. Men är så hungrig. Någon mer? Känner inget särskilt annat nu. Men hungrig jämt. Blir spännande att se om det betyder nåt.
spottings idag... Mensen på ingång. Blir så ledsen, trött och besviken.