• Mullbär

BIM april 2018

BIM 25/4. Vårt första försök. Helt omöjligt att inte vara förväntansfull o är på helspänn på signaler från kroppen.. Min man "vill inte hoppas" men det gåååår ju inte om man aktivt försöker liksom? Skulle vara fantastiskt, och skrämmande, om det gick vägen.. Vaknar mitt i natten o ba "TÄNK OM DET ÄR MULLBÄR!!" (vårt work in progress-namn på detta försöket, ja vi kommer ha olika för varje :$ enligt hur vi känner just nu).

• Mullbär

Har inga känningar alls i kroppen. Lite besviken på det. Kanske lite huvudvärkig de senaste dagarna men kan ju vara ljuset. Har spanat på toalettpappret vid varje kissning efter spotting men icke. BIM 25/4. Känns som att det nog inte blev något då, men känner lite lättnad o slappnar av nu, jobbigt att lystra efter tecken från kroppen ! 

• Mullbär

Hemskt öm i brösten idag! Skriker så fort jag råkar röra vid dom eller min man råkar Tyst Men har haft väldigt ömma bröst inför mens de senaste gångerna, vilket jag inte brukar ha tidigare. Märkligt det där hur PMS kan komma o gå..

En annan fråga.. Dricker ni nån alkohol mellan mens och nästa ÄL eller avstår ni helt? Är inte själv nån värst frekvent drickare.. Men funderar på om det skulle va okej Oskyldig 

• Mullbär

BIM idag o ingen mens ännu, fast den lär väl bli sen bara för att man väntar på den! Varit så sjukt nere o ledsen idag.. O fruktansvärt törstig Gråter 

• Mullbär
    storformatare skrev 2018-04-27 14:37:27 följande:
    Vad tråkigt.. min mens skulle också ha kommit igår men ingenting händer och testerna visar negativt. Blir tokig :)
    Åh det är den där väntan som är så himla jobbig! Man vill ju bara veeeta Skrattande
Svar på tråden BIM april 2018