• Vegas

BIM april 2018

Jag har bim på söndag men känner ingenting. Vi fick missfall i februari så detta är andra ägglossningen efter missfallet.

Hoppas verkligen de tog sig. Det blir vårt 5e försök.

• Vegas
    Näckros skrev 2018-04-26 17:12:18 följande:

Det va jävlarimig positivt!! :D :D :D :D :D herre gud! <3

Åh måtte det hålla fast nu! Fått så många missfall att jag aldrig riktigt kan tro det är sant förrän jag gått förbi menstruationen med en månad! Shit!

Skall försöka hålla mig från att säga till killen. Han vill nog gärna bli överraskad denna gången eftersom han inte blev det med första graviditeten. Har så svårt å hålla mig bara!

Stort grattis!!! :) Jag har bil på söndag men tänkte testa på lördag.. fast jag är sjukt rädd gör ett negativt test så vågar nästan inte. Väntar hellre på mensen känns de som.

Jag beklagar att du fått så många missfall:( vi fick också ett i feb 2018.. Hur känner du nu när du är gravid igen? Ska du be om tidigt vul för att göra de mer verkligt?
  • Vegas
    Näckros skrev 2018-04-26 20:16:27 följande:

Åh känner igen den där känslan att inte våga testa. Sen kan man inte hålla sig ändå o man tar ett test. Usch. Jag hoppas du får ert plus! <3

Vet inte om jag kommer ta något vul. Hjälper det tror du?

Hjälper vet jag inte men jag vet att om jag blir gravid så vill jag nog göra ett vul i vecka 7 för att se ett hjärta. Det är nog pga missfallet, har svårt att glädjas tror jag.

Gör nog ett test imorgon. Vi får se! :)
  • Vegas

Herregud. Testade idag, 1 dag innan bim Och fick Gravid på digitalt!

Så överlycklig! Hoppas fröt stannar kvar!

• Vegas
    msunderground skrev 2018-04-28 12:26:16 följande:

Grattis till er! Vegas, hade du testat något innan eller var det första testet denna gång?

Tack! Jag hade inte testat något innan. Vågar sällan testa då jag hatar negativa test hehe. Men kände typ fuck it. Idag testar jag och om det är negativt köper jag en flaska vin :)

Jag kommer nog testa igen om några dagar för att se att det ökar. När jag fick missfall ökade inte veckorna :/
  • Vegas
    XAHHA92 skrev 2018-04-28 23:23:36 följande:

Då börjar mina spottings, fan. Två år av schemalagt sex, oändliga summor på test & vitaminer och en hel del tårar.

Grattis till er alla som plussat och lycka till!

Usch vad jobbigt! Har du gått till gyn och fått hjälp?
  • Vegas
    Näckros skrev 2018-04-29 07:54:27 följande:

Tack till, va gia ni är! Är så rädd att detta inte kommer hålla att jag vill inte jixa det åt glädjas för mycket. Sjuk att hjärnan tror att jag kan påverka om jag får missfall eller inte!

GRATTIS till alla som plussat! Å ni som fått den där j-vla mensen. Jag är så ledsen med er! Fan va jag har lärt mig att hata den. Nu kommer jag gå i en månad och hoppas att den inte kommer. Jag kommer hålla alla tummar å tår! Håller för er med till nästa månad! <3

Jag är likadan, vill inte heller jinxa något. Min sambo har redan planerat hela vår framtid som 2 barns föräldrar men jag säger bara "lugn o fin. Vi väntar och ser om detta håller". Känns sjukt men jag tror man blir lite avtrubbad när man haft missfall. Jag känner så iaf.

Men självklart kan man inte påverka ett missfall eller inte :)
  • Vegas
    Milian03 skrev 2018-04-29 18:58:27 följande:

Plus i fredags. Missfall idag

Hoppar över till majgruppen...

Jag beklagar!! :( vet hur det känns. Hoppas maj är er månad <3
  • Vegas
    msunderground skrev 2018-04-30 10:02:18 följande:

Testade i morse med clearblue digitalsticka BIM+1, negativt :( Men ingen mens än, har ett litet hopp kvar, men känns sådär. Någon annan som fått negativt runt BIM+1 men har plussat längre fram?

Kram på er

Vet du när du hade ägglossning? Kör du med äl tester eller temperaturmetoden eller liknande?
Svar på tråden BIM april 2018