BIM april 2018
Jag har bim på söndag men känner ingenting. Vi fick missfall i februari så detta är andra ägglossningen efter missfallet.
Hoppas verkligen de tog sig. Det blir vårt 5e försök.
Jag har bim på söndag men känner ingenting. Vi fick missfall i februari så detta är andra ägglossningen efter missfallet.
Hoppas verkligen de tog sig. Det blir vårt 5e försök.
Det va jävlarimig positivt!! :D :D :D :D :D herre gud! <3
Åh måtte det hålla fast nu! Fått så många missfall att jag aldrig riktigt kan tro det är sant förrän jag gått förbi menstruationen med en månad! Shit!
Skall försöka hålla mig från att säga till killen. Han vill nog gärna bli överraskad denna gången eftersom han inte blev det med första graviditeten. Har så svårt å hålla mig bara!
Jag har bim På söndag, ska det stå! Inte bil! Haha
Åh känner igen den där känslan att inte våga testa. Sen kan man inte hålla sig ändå o man tar ett test. Usch. Jag hoppas du får ert plus! <3
Vet inte om jag kommer ta något vul. Hjälper det tror du?
Herregud. Testade idag, 1 dag innan bim Och fick Gravid på digitalt!
Så överlycklig! Hoppas fröt stannar kvar!
Grattis till er! Vegas, hade du testat något innan eller var det första testet denna gång?
Då börjar mina spottings, fan. Två år av schemalagt sex, oändliga summor på test & vitaminer och en hel del tårar.
Grattis till er alla som plussat och lycka till!
Tack till, va gia ni är! Är så rädd att detta inte kommer hålla att jag vill inte jixa det åt glädjas för mycket. Sjuk att hjärnan tror att jag kan påverka om jag får missfall eller inte!
GRATTIS till alla som plussat! Å ni som fått den där j-vla mensen. Jag är så ledsen med er! Fan va jag har lärt mig att hata den. Nu kommer jag gå i en månad och hoppas att den inte kommer. Jag kommer hålla alla tummar å tår! Håller för er med till nästa månad! <3
Plus i fredags. Missfall idag
Hoppar över till majgruppen...
Testade i morse med clearblue digitalsticka BIM+1, negativt :( Men ingen mens än, har ett litet hopp kvar, men känns sådär. Någon annan som fått negativt runt BIM+1 men har plussat längre fram?
Kram på er